abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210300888
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft de blauwe stoelen met gif bespoten. Hij was de vliegen zat. _O-

Hij kan ook een douche nemen natuurlijk.

Dat schijnt iemand in de loods ook tegen hem gezegd hebben. Wendy? Sasha?
Mirthe dacht ik.
pi_210300897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.
_O- Daar ben ik nog niet zo van overtuigd..Of het moet een soort opdracht zijn, zoals die vlaggen, misschien redt Isaac die niet
pi_210300900
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:

[..]
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.
Ik zie het ook regelmatig en niet alleen in de avond of nacht hoor, ze doet het overdag ook regelmatig. Heel vaak smeert ze haar ontbijt en dan doet ze graag een lekkere klodder pindakaas op haar mes maar is veel teveel voor haar boterham en Daan eet ze de rest zo van haar mes en soms doet ze gewoon een lepel in de pot. Laatst werd ze gesnapt door Isaac en zei ze Ahh er is weer een nieuwe pot binnengekomen.. Dus je kan echt wel zeggen dat Mirthe dagelijks van de pindakaas snaait :Y
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator woensdag 16 augustus 2023 @ 08:50:55 #279
388664 crew  Dotteke
pi_210300902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef magnaal het volgende:

[..]
ja of ze stoppen, als ze bij de laatste drie of vier zijn, met de streams
Kan ook, of ze doen de laatste pas weg voor de finale tussen twee gespeeld moet worden
Het is nog 1,5 week en moeten er nog 4 uit dus kan makkelijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210300904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik zei Eerder vanavond Darick altijd trek krijg als ik ze popcorn zie maken. Bij mij komt vrijdag de Jumbo en heb net een zakje popcorn mais toegevoegd aan mijn bestelling :D en een paar weken geleden zag ik met Sasha haar verjaardag dat ze rauwe andijviestamppot aten en daar deden ze op verzoek van Sasha gebakken uien doorheen en dat heb ik laatst ook gedaan omdat ik spekjes was vergeten bij mijn boodschappen. Ik moet zeggen dat het vet heel lekker was en ga dat zeker vaker doen ^O^

Benieuwd wat de dag vandaag gaat brengen.. er komt vast een eliminatie :Y
Goedemorgen c_/
Eet je meteen minder vlees. ^O^
  woensdag 16 augustus 2023 @ 08:51:48 #281
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210300912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Morgen. c_/
Tv loopt erg achter, gisteren pas afscheid Imi. Hoe willen ze dat allemaal rechtbreien tot overmorgen? Ze kunnen de finale kwalijk later uitzenden dan weet iedereen de uitslag al.
Ik had de datum verkeerd. De finale op tv is volgende week. Dus nu hebben we nog 10 dagen.

De laatste 3 finalisten gaan niet naar huis. Dan kan iemand ze zien. Een week opgesloten in een hotel lijkt mij ook niet logisch.
Misschien blijven die 3 in de loods en krijgen ze normaal te eten, filmpjes en geen spellen meer en helpen mee de loods leeg te krijgen.

Daar moet volgende week nogal wat opgebouwd worden.

Dit alles zonder streams natuurlijk. Die gaan als de laatste 3 bekend zijn 's avonds op zwart.
No mercy for animal abusers
pi_210300921
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Ik had de datum verkeerd. De finale op tv is volgende week. Dus nu hebben we nog 10 dagen.

De laatste 3 finalisten gaan niet naar huis. Dan kan iemand ze zien. Een week opgesloten in een hotel lijkt mij ook niet logisch.
Misschien blijven die 3 in de loods en krijgen ze normaal te eten, filmpjes en geen spellen meer en helpen mee de loods leeg te krijgen.

Daar moet volgende week nogal wat opgebouwd worden.

Dit alles zonder streams natuurlijk. Die gaan als de laatste 3 bekend zijn 's avonds op zwart.
Wat moet er opgebouwd worden dan?
pi_210300925
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat weer interessant doen. Hij houdt een inspectie van het buiten terrein.

Of hij inventariseert alle spullen en maakt een plan hoe hij die thuis krijgt.

_O-
Wie zegt dat de winaar alles mee naar huis mag nemen?
pi_210300927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef cinsan het volgende:

[..]
laatste plan was , team sas en co willen ice - erik op de stip zien
Ik dacht dat Sasha had gezegd bij de vorige stemmingen dat zij als stel dan de volgende zouden zijn.
pi_210300933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 00:37 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Het maakt me niet uit wie er wint.
Ik hoop dat ze er iets spectaculairs van maken.
meerdere dagen lange proeven waarbij ze punten kunnen verdienen. NIet kllaar na 1 opdrachtje. En gewoon de hele dag door, wel wat slaap, 3 dagen lang en dan klaar. maar iig wel wat spektakel. Niet meer 1 proefje van een uurtje en dan weer kaarten.
Dat zou mooi zijn maar het woord spektakel staat niet in hun woordenboek..
  woensdag 16 augustus 2023 @ 08:54:34 #286
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210300936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.
Erik is slecht in leren. Dus als hij, zoals Immi en Jasper iets uit zijn hoofd moet leren, verliest hij.
pi_210300939
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:

[..]
_O- Daar ben ik nog niet zo van overtuigd..Of het moet een soort opdracht zijn, zoals die vlaggen, misschien redt Isaac die niet
Dat bedoel ik dus. Een denkvraag voor Isaac zal hem fataal worden.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 08:55:42 #288
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210300943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:50 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik zie het ook regelmatig en niet alleen in de avond of nacht hoor, ze doet het overdag ook regelmatig. Heel vaak smeert ze haar ontbijt en dan doet ze graag een lekkere klodder pindakaas op haar mes maar is veel teveel voor haar boterham en Daan eet ze de rest zo van haar mes en soms doet ze gewoon een lepel in de pot. Laatst werd ze gesnapt door Isaac en zei ze Ahh er is weer een nieuwe pot binnengekomen.. Dus je kan echt wel zeggen dat Mirthe dagelijks van de pindakaas snaait :Y
Pindakaas is ook wel erg lekker. Ik koop geen pindakaas omdat ik die anders ook leeg snaait voor de tv.

Maar ja. Die pot pindakaas is van mij alleen dan.
pi_210300944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik dacht dat Sasha had gezegd bij de vorige stemmingen dat zij als stel dan de volgende zouden zijn.
Sasha denkt alles te kunnen bepalen. De dames willen niet tegen mannen spelen, dus er zijn er nog drie uit te werken, inclusief Bern
pi_210300956
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Erik is slecht in leren. Dus als hij, zoals Immi en Jasper iets uit zijn hoofd moet leren, verliest hij.
Erik slecht in leren??
pi_210300963
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:55 schreef magnaal het volgende:

[..]
Sasha denkt alles te kunnen bepalen. De dames willen niet tegen mannen spelen, dus er zijn er nog drie uit te werken, inclusief Bern
Het is haar plan voor de finale :D

Inmiddels hebben alle overgebleven bewoners hun eigen plan ontwikkeld, lijkt me ook wel logisch, het gaat wel om een flinke hoofdprijs.
pi_210300965
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Erik slecht in leren? :?
pi_210300972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:57 schreef Verida het volgende:

[..]
Het is haar plan voor de finale :D

Inmiddels hebben alle overgebleven bewoners hun eigen plan ontwikkeld, lijkt me ook wel logisch, het gaat wel om een flinke hoofdprijs.
Het is Sasha haar plan? Dus dan zal het zo gaan?
pi_210300977
Deze stemming gaat leuk worden.
Ze denken allemaal van elkaar te weten wie op wie gaat stemmen. Dus er gaan een paar veranderen op t laatste moment.
pi_210300979
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:55 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Pindakaas is ook wel erg lekker. Ik koop geen pindakaas omdat ik die anders ook leeg snaait voor de tv.

Maar ja. Die pot pindakaas is van mij alleen dan.
Ik heb twee jaar geleden vier maanden in het ziekenhuis gelegen en moest in die tijd ook aansterken en kreeg als advies om regelmatig een extra lepel pindakaas te nemen.. ik heb zo heel wat potjes naar binnen gelepeld :9
  woensdag 16 augustus 2023 @ 09:00:52 #296
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210300980
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef magnaal het volgende:

[..]
Wat moet er opgebouwd worden dan?
Podium. Tribunes. etc etc Spelelementen?

Wat ik begrepen heb is dat in de loods de finale wordt gespeeld. Live of anders overdag en 's avonds uitgezonden.

Ik weet niks maar tel dingen bij elkaar op.

Een mens wil graag zekerheid en als we die niet krijgen gaan we fantaseren. :+
  woensdag 16 augustus 2023 @ 09:01:24 #297
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210300984
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Wie zegt dat de winaar alles mee naar huis mag nemen?
Ik niet. Heb ik hier gelezen. >:O
pi_210300989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:59 schreef magnaal het volgende:

[..]
Tot nu toe krijgt ze het helaas wel voor elkaar..
pi_210300990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:59 schreef magnaal het volgende:

[..]
Er wordt hier nu net gedaan of iedereen maar Sasha moet volgen maar volgens mij zegt zij alleen maar hoe het zou kunnen en is het aan de rest om daarin mee te gaan of met een beter plan te komen. Het ligt dus aan de anderen of ze Sasha volgen.
pi_210300998
Zo wat is Erik zeker van zijn zaak zeg, hij verwacht niet te hoeven strijden...Hij heeft vooral Wendy weer op het oog..Erik waant zich veilig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')