lag er stof op mssquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oeps![]()
#gooit glazen bol de tuin in
Bij hem is alles glad, zelfs zijn praatjesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac staat op. Strijkt alles glad en gaat de douche in.
afscheidsspeech mag ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
De keuken was schoon en ik zag geen vliegen.
Die vliegen zitten nu op Erik en vliegen om hem heen terwijl hij al schuddend, of hij in een trein zit, aan het schrijven is.
Wat zou hij aan het schrijven zijn?
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Of komt er nog een filoloodsgelul?
Volgens mij was die met Mirthe de laatstequote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Die vliegen zitten nu op Erik en vliegen om hem heen terwijl hij al schuddend, of hij in een trein zit, aan het schrijven is.
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Ik hoop het, maar Erik mag van mij ook gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Goeiemorgen, wie gaat er vandaag naar huis? Erik of Isaac?
Ik gok op Isaac
Zijn 😉 managergerplanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Erik nu de banken en de stoelen met vliegen spul ingespoten?
van mij mogen ze alle2 naar huisquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Morgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
En toen waren er nog 6.
Vanavond nog maar 5.
Morgenavond gaan er 4 of 3 slapen en gaan de streams op zwart.
Vrijdagavond finale op tv.
Tot zover mijn glazen bol.
^^ Goedemorgen
GMquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Ik zei Eerder vanavond Darick altijd trek krijg als ik ze popcorn zie maken. Bij mij komt vrijdag de Jumbo en heb net een zakje popcorn mais toegevoegd aan mijn bestellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:20 schreef Inka het volgende:
Zijn hier meer mensen die dingen over hebben genomen van de Loods? Ik koop wel eens Dragibus snoepjes van Haribo waar Kim K het vaak over had ( al was het niet echt een lichtend voorbeeld verder).Ook wil ik het grote bosatlas puzzelboek gaan kopen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij hem is alles glad, zelfs zijn praatjes
Enig idee hoe je dat met een iPad kan doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan wel. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.
en opwindows: Windows-logotoets + PrtScn-knop gebruiken als snelkoppeling voor schermafdruk. Als uw apparaat niet over de PrtScn-knop beschikt, kunt u Fn + Windows-logotoets + spatiebalk
Denk ook niet dat ze de finale op de streams laten zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen.![]()
Tv loopt erg achter, gisteren pas afscheid Imi. Hoe willen ze dat allemaal rechtbreien tot overmorgen? Ze kunnen de finale kwalijk later uitzenden dan weet iedereen de uitslag al.
Kan toch ook Erik?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Het hangt af van het spel, is het fysiek dan zie ik niemand Isaac verslaan.
Is het denkwerk, dan moeten ze Bern of Sasha daar tegenover zetten, en het is maar de vraag of dat gebeurt.
ja of ze stoppen, als ze bij de laatste drie of vier zijn, met de streamsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze de finale op de streams laten zien.
Of ze moeten een inhaal slag gaan maken op tv
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |