Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet geloven.
De meeste zijn inmiddels verwijderd ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef woxxel het volgende:
Dat isctoch makkelijk terug te zien op de uurfilmpjes
Zoals alle bewoners wel gewoon lekker eten pakken voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gemeld, maar niet dat Mirthe zou jatten, misschien is dat afgesproken..Ik reageerde erop, dat Mirthe klaagde dat ze in gewicht toenam en dat vond ik niet verwonderlijk...Ik ga niet schrijven dat iemand zou jatten.. Kan toch niet?
Iedere avond dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.
Die van vanavond. Volgens mij had ze net ook een lepel pindakaas of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De meeste zijn inmiddels verwijderd ....
Kan inderdaad zijn dat de videoland-app zo brutaal is dat het je recht ontneemt een screenshot te maken, zoals sommige bankieren apps dat ook doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:51 schreef Tascha071 het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet. Krijg telkens een zwart beeld op telefoon. Maar goed ik ga nu ook maar slapen. Trusten.
Ik denk dat isaak ook nog met iets kan komen. En de boel in de war schoptquote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:01 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop morgen eli en wil Eriks reactie wel eens zien als plan van Sas en Bern lukt.
Niet iets waar anderen niet ook recht op hebben, lijkt mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat isaak ook nog met iets kan komen. En de boel in de war schopt
Hij liep eenzaam weg...beetje sneuquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Niemand was er om Imadiddin op te halen?
Zo dichtbij de winst verwacht ik zelfs dat ze eerst ophouden met volgen van 1 persoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet iets waar anderen niet ook recht op hebben, lijkt mij.
Zou leuk zijn als er een opdracht komt om een extra stem te verdienen. Aangezien het 2 2 2 is.
Het maakt me niet uit wie er wint.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Zo dichtbij de winst verwacht ik zelfs dat ze eerst ophouden met volgen van 1 persoon.
Ik heb er zo vaak screenshots van gemaakt en gepost. Ik kijk de laatste tijd zelden nog 's avonds, want er is weinig te zien. Maar waar maak je je druk om? Ze neemt een lepel of meer pindakaas, ook vaak voordat ze een verdienopdracht doen voor extra energie, zoals ze zelf zegt. Ik zal eens kijken wat ik nog heb aan Caps van het eten van pindakaas en ze voor je postenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.
Zou ook kunnen. Was inderdaad sneuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:19 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij liep eenzaam weg...beetje sneu
Misschien wilden de mensen, die hem ophaalden, niet in beeld?
Omdat het dus niet een dagelijks iets is zoals beweerd wordt. Het stoort mij omdat het heel makkelijk is om te roepen iedere keer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak screenshots van gemaakt en gepost. Ik kijk de laatste tijd zelden nog 's avonds, want er is weinig te zien. Maar waar maak je je druk om? Ze neemt een lepel of meer pindakaas, ook vaak voordat ze een verdienopdracht doen voor extra energie, zoals ze zelf zegt. Ik zal eens kijken wat ik nog heb aan Caps van het eten van pindakaas en ze voor je posten
volgende week vrijdag pas finale op tvquote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
En toen waren er nog 6.
Vanavond nog maar 5.
Morgenavond gaan er 4 of 3 slapen en gaan de streams op zwart.
Vrijdagavond finale op tv.
Tot zover mijn glazen bol.
^^ Goedemorgen
oepsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgende week vrijdag pas finale op tv
Glazenbollen zijn uit, naslagwerken zijn inquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oeps![]()
#gooit glazen bol de tuin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |