Stel je toch voor dat dat kots dan zo meeveert steeds weer de lucht inquote:
Ja bij 2e keer kijken bleek ie toch lelijk op zijn hoofd te landenquote:
En alle kanten op vliegt, iedereen onderquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat dat kots dan zo meeveert steeds weer de lucht in
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij 2e keer kijken bleek ie toch lelijk op zijn hoofd te landen![]()
maar goed ,dat overkomt mij niet
Met van die stukjes erinquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En alle kanten op vliegt, iedereen onder
Hier is sprake van een miscommunicatiequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil me dus gewoon weg geven![]()
Mijn hartje huilt.
Nein?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
kennen du de strand van vrouwenolte ??
Helaasquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
kennen du de strand van vrouwenolte ??
Jammer johquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:16 schreef mario390 het volgende:
zie daar geen vrouwen
https://webcamera24.com/d(...)wenpolder-beach-cam/
Hij kijkt idd een beetje raar op het eindequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij 2e keer kijken bleek ie toch lelijk op zijn hoofd te landen![]()
maar goed ,dat overkomt mij niet
Ik vind dat zo zonde, zulke zaakjes heeft een stad juist nodig, en wat komt er voor terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:50 schreef pullup het volgende:
Blegh weer een goed zaak weg hier
https://www.at5.nl/artike(...)gen-sloten-vervangen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is sprake van een miscommunicatie
Nooit!
Goed kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:16 schreef mario390 het volgende:
zie daar geen vrouwen
https://webcamera24.com/d(...)wenpolder-beach-cam/
Het is bij BDS in de buurtquote:
Post die hier nog wel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, @:boondocksaint boft maar
Jazeker wel, maar een stuk minder, hij heeft momenteel andere prioriteiten.quote:
Hij schrijft een boek toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar een stuk minder, hij heeft momenteel andere prioriteiten.
Dat is echt, daar maakt BDS geen grappen over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij schrijft een boek toch?
Of was dat een grap?
Zullen we het ooit weten ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij schrijft een boek toch?
Of was dat een grap?
Volgens mij heb jij niet vooraan gestaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kun je van zo ver af, zien of het een vrouw is ?
Toen ze hersenen aan t uitdelen waren, nee klopt kreeg te laat melding er over dat ze het uit gingen delenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet vooraan gestaan
Gewoon instinct natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kun je van zo ver af, zien of het een vrouw is ?
Legt die halve eieren?quote:
Welk strand is dat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef mario390 het volgende:
italienische tvreklame leugt
de waarheit op de strand ziet
anders uit
niet veel beautys
TV-reclames zijn nooit echtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef mario390 het volgende:
italienische tvreklame leugt
de waarheit op de strand ziet
anders uit
niet veel beautys
is wel strandweer ook goed voll maar zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk strand is dat?
Waar je het net over had? Bij ons is het wel echt strandweer nu
Dat komt door die klote software hier.quote:
Ja dat is al zo lang een probleem, dan moet je eerst het topic afsluiten voordat je weer normaal kan posten. Stront irritant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt door die klote software hier.
Hij gooit mijn bericht niet leeg nadat ik een youtube gepost heb
Dat ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is al zo lang een probleem, dan moet je eerst het topic afsluiten voordat je weer normaal kan posten. Stront irritant.
Maak jij wel eens het recept van de dag van het AD?quote:
Ah ze spelen nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg 1 punt vor 10 min in
lendorf bij de goalie de was in
juni nog vor onz gespelt heeft
Soms gebeurt dat met sporters, dat ze ergens anders heen gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 17 00 had begonnen
2:2
hun goalie was 9 jaren
bij onz
Hoeveel had je er gemist,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:47 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn gemiste stappen dubbel ingehaald vandaag
Ik doe weer mee, vind ik
Maar gelukkig ben je wel lovely!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toen ze hersenen aan t uitdelen waren, nee klopt kreeg te laat melding er over dat ze het uit gingen delen![]()
Ben er nog steeds boos over
ik moest er nog zo'n 400 voor het slapen gaan, maar het was ineens al 0:00u, dus ik had er zo'n 300 na middernacht op de tellerquote:
Dat zei jij, dat telt dus nietquote:Helaas was je al wel DSQ he
Bij lange afstandlopers en wielrenners bijvoorbeeld is dat zelfs onderdeel van de sport!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat met sporters, dat ze ergens anders heen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |