abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8445982
Ik heb een hele tijd terug nette leren schoenen met een (erg hoge) hak gekocht.. Maar k heb ze tot nu toe nog maar twee keer aangehad omdat die dingen behoorlijk stijf zijn..
Uitlopen werkt niet bepaald want na een half uur kan ik al geen stap meer zetten.. dus hoe maak k dat nou een beetje soepel?

op hakken lopen is trouwens best wel kut als je altijd op gympen loopt... maar ja.. soms moet je wel netjes zijn...

pi_8446026
Uitlopen

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

* Roellio loopt liever gewoon op z'n skategympies

quote:
soms moet je wel netjes zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 12-02-2003 22:26]

pi_8446061
's nachts een natte krant inproppen wil nog wel eens helpen. Dan rek je het leer op. En toch is inlopen het beste..
Does this turn you on?
pi_8446079
mee in bad gaan
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_8446082
Nat gras.
pi_8446085
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:24 schreef Roellio het volgende:
Uitlopen
Inlopen heet dat
kisten zitten ook pas lekker na een paar kilometer lopen
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_8446209
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:24 schreef Roellio het volgende:
Uitlopen

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

* Roellio loopt liever gewoon op z'n skategympies

k moet naar een bruiloft... en dan kan k moelijk in m'n wijde broek en gympen aankomen
pi_8446366
Je kan bij de schoenmaker/hakkenbar speciale spray kopen die het leer soepel maakt en iets uitrekt als je de schoenen aandoet.
Werkt perfect..........

Ik weet helaas niet meer hoe het heet.(jominro heeft ook eens iets te kleine schoenen gekocht)

pi_8446518
Je kan ze natmaken en dan eropgaan lopen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_8446539
lederolie, dacht ik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8446558
misschien moet je er eens op slaan?
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8446774
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:44 schreef E-ric het volgende:
misschien moet je er eens op slaan?
heheh.. die schoenen hebben zowat alle hoeken van m'n kamer al gezien... (als k erg chagarijnig wordt wil k nog wel es tegen dingen aan schoppen) Maar ze blijven dus stijf...

k ga morgen es die spray proberen...

pi_8446893
nee geintje, je moet er gewoon even oplopen om het wat op te rekken, kan me niet voorstellen dat een spray goed is voor het leer.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8447055
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:31 schreef freaky-me het volgende:

[..]

k moet naar een bruiloft... en dan kan k moelijk in m'n wijde broek en gympen aankomen

Doe ik al jaren, kan prima.
  donderdag 13 februari 2003 @ 00:45:35 #15
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8449214
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:31 schreef freaky-me het volgende:

[..]

waarom kan dat niet?
als ik naar een bruiloft ga trek ik ook wel iets nettere schoenen aan aar het valt nog steeds onder gympen/kistjes.

als het me eigen trouwedag is zie ik dan wel weer.

pi_8451375
Een hele nacht dik in het vet zetten en 's ochtends uitwrijven.
Dat scheelt bergen.
TA! RA! NIS!
pi_8451519
Gewoon inlopen. een goede schoen geeft pas na 1/2 jaar inlopen zijn soepele bekoringen prijs. Voor dat 1e 1/2 jaar heb je dan ook de butler, die je uitgekozen hebt op zijn schoenmaat.....
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:42:30 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8732717
Je kunt best een wijde broek en skateschoenen aandoen, als er in die broek geen scheuren of gaten zitten, en als aan die schoenen geen vuil gedoe zit.
Het is niet exteem net, maar dat hoeft toch ook niet.
pi_8732991
Gewoon onder de douche zetten en een tijdje heet water laten inlopen.
pi_8747641
Int leger pissen ze der in en gaan ze ze daarna inlopen

Gewoon even goed invetten en inlopen

Edit: En natuurlijk gewoon aan doen waar JIJ je fijn in voelt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')