abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2000 @ 16:25:23 #26
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_562509
quote:
Op 18 december 2000 10:50 schreef Suzanne het volgende:
Ik lees nu dat mensen aan me twijfelen ik moet wel toegeven ik gebruik niet mijn echte naam maar wat ik schrijf is echt en ik ben al een keer op tv geweest bij het programma "boven de 18".
volgens je info is je geboortedatum 04-82, zijn de opnames gemaakt toen je 17 was..?? en dan in 'boven de 18' verschijnen, misschien een foutje gemaakt en niet àlles wat je schrijft is echt...?
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  maandag 18 december 2000 @ 19:41:15 #27
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_562985
Weer een faker/cq kloon ontmaskerd , way to go FOK!kers

Wie roel! wie doont teek dis shjit!

pi_563010
quote:
Op 18 december 2000 16:25 schreef _joepie_ het volgende:
volgens je info is je geboortedatum 04-82, zijn de opnames gemaakt toen je 17 was..?? en dan in 'boven de 18' verschijnen, misschien een foutje gemaakt en niet àlles wat je schrijft is echt...?
Of 'boven de 18' betekend dat je alleen mag kijken als je boven de 18 bent
Wel lullig kan ze haar eigen opnames niet zien
bad to tha bone
  Redactie Frontpage dinsdag 19 december 2000 @ 09:45:13 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_564093
als ze mee heeft gedaan aan Bd18 dan kan dat alleen maar in de homevideo zijn. Persoonlijk vind ik dat onderdeel altijd weer een anticlimax.
pi_564105
quote:
Op 19 december 2000 09:45 schreef SunChaser het volgende:
Persoonlijk vind ik dat onderdeel altijd weer een anticlimax.
En ik lig helemaal in een deuk, juist omdat het zo superslecht is. Als Suzanne dit leest moet ze zichzelf maar eens omschrijven. Aangezien de dames van BD18 niet bepaald fris en fruitig zijn vrees ik het ergste...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_564138
Is het nu zo moeilijk om ontopic te reageren ??

Of suzanne nu fake of niet fake is, als je niets zinnigs of iig ontopic kan reageren reageer dan niet. Als je twijfelt aan haar "echtheid", ok, prima...ga je gang..maar twijfel prive en niet hiero. Houd het voor je en om niet in de gelegenheid te komen zou je altijd nog de topics kunnen vermijden die ze opend...

Laat toch eens voor de verandering hier ook iemand in hun waarde.....misschien dat je dan kans hebt dat we dat bij jou ook doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-12-2000 09:57]

pi_564165
Knorretje, Suzanne begint zelf over Boven de 18 en over dat programma zijn de meningen nu eenmaal verdeeld.

En bovendien: als er veel dingen niet lijken te kloppen (wat in Suzanne's geval zo is) mag er toch best getwijfeld worden of ze al dan niet oprecht is?

[Dit bericht is gewijzigd door VictorVictor op 19-12-2000 10:07]

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_564279
Kan het alleen maar met deze reactie op knorretje eens zijn, als iemand de hele boel zit te neppen mag dat best gezegd worden (mits het op een normale manier word gezegd)
Het is een normaal discussie forum hier, waar mensen eerlijk moeten wezen om een normaal zonder spammen en onzin gevulde topics hier en daar te kunnen vermijden. Ik heb al eens eerder bij andere topics duidelijk gemaakt dat mensen totaal niet geloofwaardig waren en ik vind dat dat zeker gemeld mag worden.
pi_564281
tenminste als je het forum geloofwaardig wilt houden...
pi_564295
quote:
Op 19 december 2000 10:06 schreef VictorVictor het volgende:
Knorretje, Suzanne begint zelf over Boven de 18 en over dat programma zijn de meningen nu eenmaal verdeeld.
Over het programma boven de 18 mag je van mij uren over gaan discussiëren...het is idd een opmerking gegeven binnen dit topic, geen problemen mee.
quote:
En bovendien: als er veel dingen niet lijken te kloppen (wat in Suzanne's geval zo is) mag er toch best getwijfeld worden of ze al dan niet oprecht is?

Iedereen mag twijfelen. Maar moet dat dan op zo'n dusdannige (niets toevoegende) manier ?? Dan doel ik ook op reacties als hieronder.
quote:
Op 18 december 2000 12:31 schreef Skoezie het volgende:
Blablabla
quote:
Op 18 december 2000 19:41 schreef Armageddon het volgende:
Weer een faker/cq kloon ontmaskerd , way to go FOK!kers Wie roel! wie doont teek dis shjit!
quote:
Op 18 december 2000 10:41 schreef Jer het volgende:
Ik weet het wel zeker, het is gewoon een faker!Wat een bullshit zeg. Dit is jongetjes van 10 jaar praat.Deze dingen hou je voor je, of je verteld ze op een normale manier.
Voor mij ben jij fake
Meer mensen hebben te kennen gegeven in dit topic te twijfelen, maar uiten het op een ietwat fatsoenlijkere manier dan deze verbale uitspattingen. (of melden het helemaal niet en doen een poging tot een ontopic reactie).
Dit soort reacties geven oa het topic een hele andere wending, spoort aan tot nog meer offtopic "gezeur". En waarom altijd maar direct iemand afkraken en betitelen als fake als dingen niet kloppen. Je kunt het toch ook voor je houden ???
pi_564318
Lieve knorretje,

(oh wat fout)
Ik kan het best begrijpen als je die verbale uitspattingen niet wenst, ik zie ze liever ook niet. Ik ben het niet met je eens als je zegt dat mensen hun reacties voor zich moeten houden, wat mensen wel mogen doen is op een normale manier hun zegje doen. Mensen posten hier, niet alleen om een stukje neer te zetten maar ook voor reacties... Die kunnen dus wat minder leuk zijn dan de postopener had gehoopt... Dit betekent niet dat mensen daarom maar niets zouden mogen zeggen toch???..

pi_564370
quote:
Op 19 december 2000 10:53 schreef Aneurism het volgende:
Lieve knorretje,

(oh wat fout)
Ik kan het best begrijpen als je die verbale uitspattingen niet wenst, ik zie ze liever ook niet. Ik ben het niet met je eens als je zegt dat mensen hun reacties voor zich moeten houden, wat mensen wel mogen doen is op een normale manier hun zegje doen. Mensen posten hier, niet alleen om een stukje neer te zetten maar ook voor reacties... Die kunnen dus wat minder leuk zijn dan de postopener had gehoopt... Dit betekent niet dat mensen daarom maar niets zouden mogen zeggen toch???..

Ik vroeg me af of het niet voor je gehouden kon worden?? vandaar de vraagstelling ook: "Je kunt het toch voor je houden ??"

Daarnaast geef ik ook aan dat ik het prettiger vindt als mensen die het dan wel uiten het op een ietwat fatsoenlijkere manier doen dan de hierboven staande quotes in mijn post.

Iedereen is vrij om zijn of haar mening te verkondigen, zal ook proberen dat zo lang mogelijk toetestaan binnen dit forum (anders had er al wel een hangslot omheen gezeten - en niet alleen om dit topic maar ook wel vaker om anderen, maar dat terzijde). Vraag me alleen heel sterk af waarom het voor velen zo moeilijk is om gewoon normen en waarden in acht te houden als ze posten. Oftewel gewoon een beetje fatsoenlijker reageren ipv kotsmillies en blabla en gillen: "FAKE!!!!"

Maar ondertussen help ik net zo goed dit topic helemaal om zeep met al mijn reacties....*wijst met een bestraffend vingertje naar haarzelf*
Zullen we proberen weer een beetje ontopic te gaan ?? Discussiëer een eind weg over Boven de 18 of hoe lekker die "vette sex van dat afgelopen weekend" wel niet geweest is...

Mijn sex afgelopen weekend was iig geweldig.......

[edit]typfoutje [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-12-2000 11:07]

pi_564378
quote:
Op 19 december 2000 11:06 schreef Knorretje het volgende:

Mijn sex afgelopen weekend was iig geweldig.......

[edit]typfoutje [/edit]

en anders de mijnes wel
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:21:00 #39
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_564563
quote:
( uit Relaties & Psychologie, 30-11-2000,van Suzanne: )
Sinds vorige week is het uit met mijn vriend
en ik mis hem zo.Heeft er iemend goede raad voor me
quote:
( uit Uitgaan & Vrije Tijd, 1-12-2000,van Suzanne: )
Ben je minnimaal 1 meter 70 lang en heb je blond haar dan kunnen we voor morgen avond als tenminste prettig gestoord bent en nie ouder dan 25 jaar een afspraak maken om te gaan stappen.
Zelf ben ik 1 meter 71 slank ik heb blond haar met grote slagen erin en sproeten in mijn gezicht en lust heel graag apfelkorn met ijs
Dat is snel weer goed! Nieuw vriendje, of de oude terug????

[Dit bericht is gewijzigd door Logos op 19-12-2000 12:28]

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:41:29 #40
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_564635
Yeah, sure, je bent 18 en je kwam met je VORIGE relaties in parenclubs, nou zoals je weet kom je volgens mij pas op je achttiende een parenclub binnen, en die foto is ook heel geloofwaardig... het was zeker sex met je blind date...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_564645
quote:
Op 19 december 2000 12:21 schreef Logos het volgende:
Dat is snel weer goed! Nieuw vriendje, of de oude terug????
Idd, dat probeerde ik ook al aan te geven met mijn eerdere post hier. Als je al haar reacties bekijkt (en dat zijn er niet veel) dan denk ik maar aan één ding, en dat is niet sex (om het on-topic te houden). Ook zou het leuk zijn als Suzanne weer eens wat van zich laat horen???
O+. Ripley. O+.
pi_564686
Volgens mij moeten de ouders van iemand op dit forum de Compuserve software installeren
http://www.compuserve.nl/portal/allesover/default.asp?view=toezicht
  dinsdag 19 december 2000 @ 13:42:32 #43
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_564788
quote:
Op 19 december 2000 12:45 schreef Smike het volgende:
Idd, dat probeerde ik ook al aan te geven met mijn eerdere post hier. Als je al haar reacties bekijkt (en dat zijn er niet veel) dan denk ik maar aan één ding, en dat is niet sex (om het on-topic te houden). Ook zou het leuk zijn als Suzanne weer eens wat van zich laat horen???
Idd....

en Knorretje: iemand die zo duidelijk onsamenhangend, inconsequent en bijna ongeloofwaardig bezig is en zulke berichtjes hier neerzet, is niet serieus. Dit berichtje hoort voor mij dus in de categorie "Onzin".

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  dinsdag 19 december 2000 @ 14:19:37 #44
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_564901
Vette sex ? nee ik hoef geen vette koe in mijn bed

Maar heb ook goeie sex gehad,was een one night stand die zich vaker herhaald. Was echt super.

Maar of jij suzanne bent neem ik erg in twijfel. Meestal bespreken dames dit soort gesprekken met vriendinnen of de vriend zelf. Niet zoals jij nu doet. Of het zijn van die slettebakken.

Trouw niet voor je 40 bent
pi_564947
Reactie=niet=normaal.
doe=normaal
als=jongen=doet=stoer
Aneurism=vette=pijpbeurt=weekend=lekkuhhh

Kortom reageer zoals knorrie zei... NORMAAL
weet dat het heel moeilijk is
pi_564952
quote:
Op 19 december 2000 13:42 schreef Logos het volgende:
Idd....

en Knorretje: iemand die zo duidelijk onsamenhangend, inconsequent en bijna ongeloofwaardig bezig is en zulke berichtjes hier neerzet, is niet serieus. Dit berichtje hoort voor mij dus in de categorie "Onzin".

Als Ulx erin had gereageerd was het vast en zeker allang naar Onzin verplaatst.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')