[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 18-12-2000 09:39]
quote:
Op 18 december 2000 09:39 schreef Mr_Shoot het volgende:
Ik geloof er dus niets van dat dit door een vrouw geschreven is. Volgens mij probeert hier iemand gewoon veel reacties los te krijgen.....en dat gaat vast nog lukken ook.
quote:
Op 18 december 2000 09:40 schreef SunChaser het volgende:
Volgende week verwacht ik wel een topic van je dat je jouw vriend anaal hebt genomen met een voorbinddildo die je niet met vaseline hebt ingesmeerd maar met sambal. Have fun!
quote:Vrouwen kunnen ook genieten van seks hoor...
Op 18 december 2000 09:39 schreef Mr_Shoot het volgende:
Ik geloof er dus niets van dat dit door een vrouw geschreven is. Volgens mij probeert hier iemand gewoon veel reacties los te krijgen.....en dat gaat vast nog lukken ook.
quote:Heb je die blinddoek na gebruik nog gewassen?
Op 18 december 2000 08:39 schreef Suzanne het volgende:
Ik heb mijn vriend vast gebonden aan het bed
en hem een blinddoek voor gedaan en ik ben erachter dat hij het super geil vindt als ik op een onverwacht moment met mijn natte kutje op zijn gezicht ga zitten zodat hij me kan beffen terwijl ik hem lekker pijp.
Wat een bullshit zeg. Dit is jongetjes van 10 jaar praat.
Deze dingen hou je voor je, of je verteld ze op een normale manier.
Voor mij ben jij fake
En als het een vent is issie gewoon triest.
Lekker laten zijn! en je er vooral niet te veel aan irriteren, gewoon lekker door FOK!KEN.
quote:Oké, je bent dus echt. In dat geval: Go girl! En laat die rustige start maar zitten.
Op 18 december 2000 10:50 schreef Suzanne het volgende:
Ik dacht laat ik maar rustig van start gaan,maar kennelijk zijn jullie hier nog niet aan toe.
quote:En dat terwijl je hier steeds schrijft dat je alles voor 't eerst meemaakt enzo... dat moeten we dus niet al te serieus nemen lijkt me.
ik probeer mijn grenzen steeds te verleggen.Misschien heb je zelfs al eens sex met mij gehad.Met mijn vorige relatie kwam ik regelmatig in de betere paren clubs zoals Landgoed 84 Rucphen
Private dancer Wernhout kasteelwaterloo Beesel.
quote:SAKURA?!?!?!?!?
Misschien heb je zelfs al eens sex met mij gehad.
18 ???
uhm?
Ennuh waar die picture vandaan komt vanaf de apple site...
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Fake toch op !
quote:Slik, ikke wil ook weer een vriendin!!
Op 18 december 2000 08:39 schreef Suzanne het volgende:
Ik heb mijn vriend vast gebonden aan het bed
en hem een blinddoek voor gedaan en ik ben erachter dat hij het super geil vindt als ik op een onverwacht moment met mijn natte kutje op zijn gezicht ga zitten zodat hij me kan beffen terwijl ik hem lekker pijp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |