Dank had het niet gezien. Jammer dat de microfoon van isaac niet aan stond nadat marciano had verloren. Wat die allemaal riep was slecht te horenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/bqo3dh.jpg]afbeelding ][/url]
DAG350 - eliminatieopdracht [8 min 29 sec]
Filmpje: https://streamable.com/bqo3dh
----------------------------------------
Van mij mag Sasha wel in de finale komen,quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
Sas vindt dat volgens mij hilarisch, dat debiele dreigen. Die is geen seconde onder de indruk.
Dat gaat hij zo inpakken en dan breekt hetquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Als tiano zijn kado van Babbel maar niet vergeet
Pffff.. je snapt het echt niet?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch hun keuze hoe ze dat gaan doen ,
Hij moet er wel netjes uitzien als ie de poort uit looptquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef ammartje het volgende:
Marciano strijkt even om de gaten heen
Is het tegenwoordig niet zo dat als je trouwt dat het automatisch op huwelijkse voorwaarden is en als je wil dat alles voor beiden is dat je dat aan moet geven en dan trouw je in gemeenschap van goederen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, je moet alles vastleggen
We maken ons er niet druk om hoor, was gewoon een vraagje en een uitleg hoe of wat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk , waar maken mensen zich druk om
Bijna overal ter wereld is dat al jaren wel het geval .... hier weet ik het nu niet ...quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet zo dat als je trouwt dat het automatisch op huwelijkse voorwaarden is en als je wil dat alles voor beiden is dat je dat aan moet geven en dan trouw je in gemeenschap van goederen?
En dan net niet winnenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Sasha wel in de finale komen,
Zou wat zijn als hij bij zo'n aktie z'n teen zou kneuzenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Isaac schopt stoer tegen het bed van ERIK
Een paar overduidelijk welquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
We maken ons er niet druk om hoor, was gewoon een vraagje en een uitleg hoe of wat.
Dat zou hier ook gaan zijn maar ik weet niet of dat al zo is inmiddels.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna overal ter wereld is dat al jaren wel het geval .... hier weet ik het nu niet ...
Zolang jij je maar niet druk maaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |