moet ook zeggen dat sjanoo rustiger blijft dan ik verwacht hadquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef juul. het volgende:
Na alles wat er gebeurd is helpt Wendy Marciano toch nog met de koffer
Hoezo? Mochten zij gaan samenwonen profiteert de ander er toch ook nog van?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.
hij heeft het gevoel gehad dat hij, door de baas te blijven over de managers, de touwtjes strak in handen had.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef spapaars het volgende:
Situatie die we niet meer in handen hadden zegt Isaac.
Bern en Sas hebben het gewoon slimmer gespeeld.
Ik ben ook erg blij hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wees blij dat er één weg is ,je kan niet alles hebben
en isaac boos.....die is zijn macht kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Alles gemist, maar wat geweldig dat de bro's eindelijk op de stip stonden![]()
En Marciano naar huis
Het neemt het goed op en klaagt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet ook zeggen dat sjanoo rustiger blijft dan ik verwacht had
Samen met de fiscus, als je geld schenkt, wilde fiscus ook mee profiterenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.
Heerlijk! Ik ga straks alles terug kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en isaac boos.....die is zijn macht kwijt
Je kan het geld niet delen. Dan wordt het een schenking en dat mag maar 2400 euro belasting vrij per jaar. Als ze gaan delen dan betalen ze de belasting die de winnaar al moeten betalen en dan moet degene die de helft krijgt ook nog eens belasting betalen over het geschonken bedrag. Dus dat gaan ze echt niet doen..quote:
Denk dat je nog dagen kunt nagenieten van het gefoeter van Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Alles gemist, maar wat geweldig dat de bro's eindelijk op de stip stonden![]()
En Marciano naar huis
Ze zijn geen familiequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
Mocht Isaac winnen, blijft het wel binnen de familie.
Niet schenken, maar samen opmaken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Samen met de fiscus, als je geld schenkt, wilde fiscus ook mee profiteren
Dat zou iemand met jouw username toch op prijs moeten stellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:52 schreef Plantkracht het volgende:
Waarom hele tijd bladeren in beeld 🧐
Ik denk voor niemand.. zou zomaar kunnen dat het schuim al aan het mailen is naar allerlei programma’s dat dit niet kanquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
denk dat er dingen worden gezegd die niet voor onze oren zijn bestemt
Haha ja opzich... liever hoor ik het geklaag van de bro'S.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou iemand met jouw username toch op prijs moeten stellen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef spapaars het volgende:
Best lullig.
Mag je familie en vrienden zien, die allemaal roepen dat je gaat winnen, en een paar uur later moet je je koffer inpakken.
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo? Mochten zij gaan samenwonen profiteert de ander er toch ook nog van?
is toch hun keuze hoe ze dat gaan doen ,quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan het geld niet delen. Dan wordt het een schenking en dat mag maar 2400 euro belasting vrij per jaar. Als ze gaan delen dan betalen ze de belasting die de winnaar al moeten betalen en dan moet degene die de helft krijgt ook nog eens belasting betalen over het geschonken bedrag. Dus dat gaan ze echt niet doen..
Dat kan niet meer, je moet alles vastleggenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.
Lekker belangrijk , waar maken mensen zich druk omquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |