Hij neemt het als een echte man.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/bqo3dh.jpg]afbeelding ][/url]
DAG350 - eliminatieopdracht [8 min 29 sec]
Filmpje: https://streamable.com/bqo3dh
----------------------------------------
Was voor het gevoel maar 10 seconden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef IkFok het volgende:
Ben ik even weg is de battle van het jaar geweest isaac marciano. Jammer niks van gezien. Maar wel mooi dat marciano zijn koffer aan het pakken is.
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Marciano wil de draaitafel meenemen??
mooi erik en myrthe mogen ook op de stipquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy blijft iig op Isaac stemmen samen met Sasha en Bern.
Maar Eric en Mirthe kunnen nog wel binnen gehaald worden door Isaac. Wordt 3-3 🤣
Tuurlijk wil ze dat.. en Mirthe en Wendy trappen daar ook nog in. Bern tegen Isaac is een beter idee en Sasha tegen Bern nog beter. Weg met de koppeltjesquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:42 schreef Ash het volgende:
Sas zegt dat ze Erik tegen Ice op de stip wilt zetten bij de volgende duel als het om een kwis of iets dergelijks gaat
Kan een nominatie van 3 x 2 worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy blijft iig op Isaac stemmen samen met Sasha en Bern.
Maar Eric en Mirthe kunnen nog wel binnen gehaald worden door Isaac. Wordt 3-3 🤣
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef realkijkers het volgende:
Ongelovelijk!
Wie had dit gedacht zeg.
Foetsie Marciano.
Bro's uit elkaar.
Dus zullen ze wel op Bern of Sasha gaan, tegen isaac.
Bern Isaac dus. Gokje
Had ook liever Isaac zien gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoetje, toch jammer dat het niet Isaac is die gaat, Wat een mafklappert zeg
Ik ook maar je kunt niet alles hebben. Er is een bro wegquote:
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.
is al lang besprokenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.
O, ik feest met je mee hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook maar je kunt niet alles hebben. Er is een bro weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |