En dan hopen we maar dat het geen sportieve uitdaging gaat worden want dat wint Isaac altijdquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat we Isaac vanaf nu alleen nog maar zien sporten
Hij heeft in ieder geval niemand meer om zijn stoere war talk op los te latenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat we Isaac vanaf nu alleen nog maar zien sporten
Die Isaac is echt een slang, hij heeft maandenlang geprobeerd Zoe te paaien, wat hem is gelukt en nu is Mirthe dus aan de beurt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Harry het volgende:
Holy!! Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen. Die draagt Mirthe dus, en dat zag Sasha daarnet.
Die konden voorheen nog niet uiteen gehaald worden, nu wel nu er nog maar 1 bro over is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Bern huppelt ook maar mooi zo naar de finale, door te plakken/bonden met Sas
Doodleuk doorgaan met omkopen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Harry het volgende:
Holy!! Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen. Die draagt Mirthe dus, en dat zag Sasha daarnet.
Die zou ik ook eerst naar huis willen spelen die ene, maar gaat nu wel moeilijk worden denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die konden voorheen nog niet uiteen gehaald worden, nu wel nu er nog maar 1 bro over is.
Denk niet dat het lukt. De controle is hij kwijt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Isaac is echt een slang, hij heeft maandenlang geprobeerd Zoe te paaien, wat hem is gelukt en nu is Mirthe dus aan de beurt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toevalquote:
Geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt. De controle is hij kwijt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik ook eerst naar huis willen spelen die ene, maar gaat nu wel moeilijk worden denk ik
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:24 schreef Hoempah het volgende:
Erik![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:24 schreef Hoempah het volgende:
Erik![]()
![]()
[ afbeelding ]Eric is een beroepsoptimist, hij blijft er vertrouwen in hebben en leuk dat hij in dit geval helemaal boven wil hangen, boven Isaac!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Droom ik?quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |