Volgende keer!quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. en dat Sasha ze er nu één voor één uitspeelt.
Ik blijf erbij dat ze Isaac tegen Bern hadden moeten zetten vandaag.
Heb je dat wel goed verstaan? Lees nu dat er eerder al met ?ja? is geantwoord. Nooit van gehoord.quote:
Wendy vertelt dat ze niet op Sasha moeten gaan. En dat ze de mannen er eerst uit moeten werken. ‘Je wil toch niet tegenover een Bern of een Isaac in de finale staan?’quote:
heel slimquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:13 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Wendy vertelt dat ze niet op Sasha moeten gaan. En dat ze de mannen er eerst uit moeten werken. ‘Je wil toch niet tegenover een Bern of een Isaac in de finale staan?’
Precies, ik zou niet weten waarom er niet gesproken kan worden wat de eventuele winnaars met het geld gaan doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen drama maken waar dat niet is.
Te agressief voor onsquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
waarom mogen we dat gesprek tussen de bro ś niet zie ?
Zou heg betekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
Niet goed voor je scherm, gaat die kapot van het gifquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
Het plan komt van Erik dus die zal wel meedoenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:14 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Als de dames (Wendy en Mirthe) slim zijn, doen ze dat. Erik gaat er wel in mee.
Wij kunnen daar best tegen, ik wil dat horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |