Welke finalequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Was-beer het volgende:
Marciano wil op de lijst van Isaac voor de finale
Ik maak nergens druk meer omquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet druk maakt
Hij heeft voor nu gewonnen maar eigenlijk is het een slechte verliezer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker nog even tegen een bed aantrappen. Hij laat zich wél kennen zeg, rekende zich al rijk.
En dan Eric tegen Isaac zetten. Ze speelt het super slim.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef Feldie.g het volgende:
Sasha is de volgende stemronde al aan het inleiden:
‘De volgende zou wel eens een intellectuele proef kunnen zijn.’
Dan Isaac tegen Erik graag.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef Feldie.g het volgende:
Sasha is de volgende stemronde al aan het inleiden:
‘De volgende zou wel eens een intellectuele proef kunnen zijn.’
Hij kan wel stoer doen enzo maar eigenlijk is dit voor hem ook het beste. Jammer genoeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Isaac schopt stoer tegen het bed van ERIK
Dat moet stoer zijn, hij trapt nog niet eens 'n deuk in 'n pakje roomboter. Dit was 'n tikjequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker nog even tegen een bed aantrappen. Hij laat zich wél kennen zeg, rekende zich al rijk.
Nee was inderdaad verrassend, ik dacht echt dat ze op Wendy zouden gaanquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Had trouwens niet gedacht dat de bro's op Bern zouden gaan
Dat zou mooi zijn.. en dat Sasha ze er nu één voor één uitspeelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:04 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
En dan Eric tegen Isaac zetten. Ze speelt het super slim.
Dat laatste kan altijd nog.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. en dat Sas ze er nu één vandoor één uitspeelt.
Ik blijf erbij dat ze Isaac tegen Bern hadden moeten zetten vandaag.
Ik denk dat het nu moeilijk wordt.quote:
kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef humpty het volgende:
Wat een engerd die Isaac hoe hij nu doet
Hangt van de uitdaging af.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu moeilijk wordt.
Ja is een goede, als het een duel wordt weer..quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Wendy en Mirthe een mooi gesprek buiten.
Wendy opent de ogen van Mirthe.
wat dan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Deed ie wel vaker hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef humpty het volgende:
Wat een engerd die Isaac hoe hij nu doet
Ja een sma is toch een vrouw?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee was inderdaad verrassend, ik dacht echt dat ze op Wendy zouden gaan
Die Wendy he, ze ziet het wel goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |