Ik blijf liever met een halve liter binnen zitten met alle rolluiken dicht, daar is het nog wel acceptabel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Niet met een halve liter in de hand verkoeling zoeken in de voortuin
tevens: terechte klacht
Ik lees vaak dat jij dit doet, maar als je dit al doet dan zal dat toch max 2 uurtjes op een dag zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:51 schreef Geerd het volgende:
Niet bbqen met halve liters en kut roepen naar de buuf
Moeten ze het maar gewoon 20 graden houden met wat zon, dan hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mongooltjes die klagen over het weer![]()
Het is te koud brrrrrrrr
Het is te warm pffffffff
Het is te fris brrrrrrrr
Er is teveel wind pffffffff
Er is teveel regen pffffffff
Hoezo zou je dat max 2 uurtjes kunnen doen? Je kan als je panja begint te worden toch gewoon even wat snuiven?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat jij dit doet, maar als je dit al doet dan zal dat toch max 2 uurtjes op een dag zijn?
Waar vul je de rest van de dag mee dan?
Mij zal je niet snel op snuiven betrappen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat max 2 uurtjes kunnen doen? Je kan als je panja begint te worden toch gewoon even wat snuiven?
24/7 bbqenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat jij dit doet, maar als je dit al doet dan zal dat toch max 2 uurtjes op een dag zijn?
Waar vul je de rest van de dag mee dan?
Dan ga je toch in San Francisco wonen jankbalquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Moeten ze het maar gewoon 20 graden houden met wat zon, dan hoor je mij niet klagen.
Doe ik altijd hierquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:06 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Je lult wel zo ontiegelijk hard uit je nek nu
Het is hier 26 graden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:44 schreef Centenbak het volgende:
Net stukje op de fiets gefietserd, ik zweet me de pleuris man in deze hitte![]()
Eerst bakken met regen, nu weer die tyfus hitte ineens. Kan het dan nooit normaal?\
Klacht: Tyfus hitte buiten!
Rustaaaggghhhquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mongooltjes die klagen over het weer![]()
Het is te koud brrrrrrrr
Het is te warm pffffffff
Het is te fris brrrrrrrr
Er is teveel wind pffffffff
Er is teveel regen pffffffff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |