Geen enkel fatsoen, boosmakend dit, je moet je de ogen al uit je kop schamen als je überhaupt aan zoietsquote:De grafsteen van het overleden broertje van Hilversummer Bradley van Dijk, Casey, is beklad met grafitti. De steen die staat op de Hilversumse begraafplaats St. Barbara aan de Nieuwlandseweg is op klaarlichte dag bespoten met een leus. De bekladding is een dieptepunt in de al jaren slepende pesterijen en doodsbedreigingen aan het adres van Bradley en zijn familie.
Op de steen staat te lezen: Brad pedo war. De YouTuber Bradley van Dijk, maar ook zijn familie, vrienden en zelfs buren zijn slachtoffer van een Telegram-kanaal die treiteren en terroriseren. De onterechte beschuldigingen aan het adres van Bradley, maar ook zijn nicht Belita zijn hardnekkig en beheersen hun hele leven.
De pesterijen gaan maar door en door, ook nadat afgelopen maand zeker vier verdachten werden gearresteerd. De politie heeft de zaak al tijden in onderzoek en sluit niet uit dat er de komende tijd meer aanhoudingen volgen.
Geschokt
Belita van Dijk, met wie NH afgelopen zaterdag een uitgebreid interview publiceerde, ontdekte de bekladding van de grafsteen en stelde daarvan de politie en familie op de hoogte.
Belita geeft aan dat de schok in de familie groot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier, eerste google hit...
Arme kerel, wat een teringvolk.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 15:06:47 ]
1 van die gastjes die bradge thuis lastig viel (en waar er nu een rechtszaak over loopt) zou door zijn oom met een bierglas zijn geslagen/gestoken, of dit waar is weet ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier gaan nog een keer gewonden bij vallen.
Je hebt overigens echt een koggellagerbrein als je een fucking graf gaat bekladden.
Jezus dit wordt echt steeds erger.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:06 schreef summer2bird het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-een-telegram-kanaal
Hier het interview trouwens waar naar verwezen word in de OP.
belita denkt dat er gegeven zijn gelekt vanuit het UWV, waaronder bankgegevens. Mocht dat waar zijn is dat enorm ernstig
Als dat mongolen groepje inderdaad exact de bedragen weten van die uitkeringen (wajong is volgens mij een standaard bedrag, maar een ziekte wet uitkering niet) dan kan het niet anders datquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Hier de interview trouwens waar naar verwezen word in de OP.
belita denkt dat er gegeven zijn gelekt vanuit het UWV, waaronder bankgegevens. Mocht dat waar zijn is dat enorm ernstig
groepje kansloze mongolen bedoel jequote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef DrDentz het volgende:
Gaat lekker met DaBradge zo te zien. Heel kartel achter je aan wtf. 🥲
“Kartel”quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef DrDentz het volgende:
Gaat lekker met DaBradge zo te zien. Heel kartel achter je aan wtf. 🥲
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:03 schreef streamjohan het volgende:
Dat ze eens gas gaan geven met mensen oppakken.
Heb in het verleden ook Twitter accounts gezien met dat grafje als foto.... Vaak gepost hier op fok.Wtf, dan ben je echt psychopaat. Zelfs Chris Chan heeft niet zulke hatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier, eerste google hit...
Arme kerel, wat een teringvolk.Purr.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:03 schreef streamjohan het volgende:
Dat ze eens gas gaan geven met mensen oppakken.
Heb in het verleden ook Twitter accounts gezien met dat grafje als foto.... Vaak gepost hier op fok.Man dat figuur is echt fuckin ziek. Ik hoop ze ook Zeeman Confronteert inschakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier, eerste google hit...
Arme kerel, wat een teringvolk.
Chris Chan heeft haters die hem voordoen als vrouwen die met hem willen daten en hem aanmoedigen om met zijn moeder naar bed te gaan, op camera zijn amulet in zijn kont te doen, de zelfmoord van hun fictieve broer in zijn schoenen schuiven en nog meer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:40 schreef Purrito het volgende:
[..]
Wtf, dan ben je echt psychopaat. Zelfs Chris Chan heeft niet zulke haters
Dit ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het echt handig van zo'n NH Nieuws om dan nog even expliciet te noemen waar precies die begraafplaats is en exact welke steen met welke naam het is enzo?
De taalfouten in dat stukje tekst. En dat is dan journalistiek?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Hier het interview trouwens waar naar verwezen word in de OP.
quote:Belita is de nicht van de bedreigde YouTuber Bradley van Dijk over wie NH Nieuws/Gooi de afgelopen tijd regelmatig over heeft bericht.
quote:maar naar verloop van tijd werd het nog erger.
Chris Chan heegt zijn seniele moeder meermaals verkracht en ervoor gezeten. Ook vrouwen lastiggevallen en agressief geweest naar een winkelmedewerker. Geen meelijquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Chris Chan heeft haters die hem voordoen als vrouwen die met hem willen daten en hem aanmoedigen om met zijn moeder naar bed te gaan, op camera zijn amulet in zijn kont te doen, de zelfmoord van hun fictieve broer in zijn schoenen schuiven en nog meer.
Ik weet niet wat ik erger vind tbh.
Sinalooija kartel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
“Kartel”![]()
![]()
Als ze tegenover de Mocro Maffia moeten staan weten ze niet hoe snel ze de politie moeten bellen, die psycho kneusjes.
True. Wat ze beiden wel bind is dat het beiden mannen zijn met een sociale achterstand.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef Purrito het volgende:
[..]
Chris Chan heegt zijn seniele moeder meermaals verkracht en ervoor gezeten. Ook vrouwen lastiggevallen en agressief geweest naar een winkelmedewerker. Geen meelij
bradge haters counteren dat metquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Chris Chan heeft haters die hem voordoen als vrouwen die met hem willen daten en hem aanmoedigen om met zijn moeder naar bed te gaan, op camera zijn amulet in zijn kont te doen, de zelfmoord van hun fictieve broer in zijn schoenen schuiven en nog meer.
Ik weet niet wat ik erger vind tbh.
Al liep hij naakt rond over straat met een strik om zijn geslachtsdelen: nou en?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het "overkomt" hem wel allemaal hè?
Nouja, een sociale achterstand maakt je niet meteen een verkrachter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
True. Wat ze beiden wel bind is dat het beiden mannen zijn met een sociale achterstand.
Chris Chan wel meer denk ik, en ook problematischer gezien zijn ouders daar ook groot aan meededen dat er niks aan de hand was enzo.
Nee dat is zo. Ik weet ook niet wat de oplossing is voor dit soort gevallen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:53 schreef Purrito het volgende:
[..]
Nouja, een sociale achterstand maakt je niet meteen een verkrachter.
er zijn er 4 opgepakt, 2 minderjarig dus die mochten de volgende dag naar huis om daar het strafproces af te wachten, een 26 en 39 jarige zitten nog vast, het voorarrest is onlangs met 90 dagen verlengt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef summer2bird het volgende:
Als die gasten eenmaal zitten, zou het dan stoppen?
Nee niet echtquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De tijd heeft deze post van jou achterhaald. Zie #32
Ik heb net gelezen dat mensen worden betaald voor die acties ( bedreigingen etc)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
er zijn er 4 opgepakt, 2 minderjarig dus die mochten de volgende dag naar huis om daar het strafproces af te wachten, een 26 en 39 jarige zitten nog vast, het voorarrest is onlangs met 90 dagen verlengt.
De gene die vast zitten kunnen nu natuurlijk niets doen, ga er maar vanuit dat die 2 minder jarige ook niets uitvoeren. Er lopen er dus nog meer rond die nog niet gepakt zijn, hopelijk komen die arrestaties zeer snel
Je kan het graf van iedereen sowieso gewoon online vindenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het echt handig van zo'n NH Nieuws om dan nog even expliciet te noemen waar precies die begraafplaats is en exact welke steen met welke naam het is enzo?
Braddie heeft toch niks strafbaars gedaan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Ik weet ook niet wat de oplossing is voor dit soort gevallen.
Chris Chan is niet meer te redden. Die is er vol van overtuigd dat de cosmic merge ofzo bijna is en heeft totaal geen zelfinzicht.
Met braddie weet ik het niet. Als die gasten eenmaal zitten, zou het dan stoppen?
Refereer je nu aan die keer dat braddie daarmee schold?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:08 schreef Document1 het volgende:
Personen die denken dat met kanker schelden normaal is zijn niet veel beter mijn inziens.
Nee volgens mij niet, dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef Purrito het volgende:
[..]
Braddie heeft toch niks strafbaars gedaan?
Je zal verrast zijn hoe vaak dat niet geregistreerd staat daarin.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan het graf van iedereen sowieso gewoon online vinden
https://www.online-begraafplaatsen.nl/zoeken.asp?command=zoek
Ik vrees van niet ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik zeg alleen maar dat ik bij braddie niet weet of dit stopt als die gasten eenmaal zitten. Of dan iemand anders het stokje over neemt met het belagen.
Ik vraag me af of hij hier ooit nog vanaf komt.
Wat mij betreft mag Danny zijn ip adres wel aan de politie doorgeven om te controleren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je bent het dus idd aan het goedpraten, met je korte rokje argument.
En de zus van Bradley? Heeft die het ook uitgelokt?
De grafsteen, is die guilty by association?
Jij bent nmm debiel, of kwaadaardig.
En als je zit te trollen, maakt dat je gedrag niet minder kwaadaardig.
Ik ga toch op een troll reageren: toevallig lid van dat kneuzen”kartel” dat je dit goed probeert te praten?quote:
7 gulden 50 is toch geldquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Danny zijn ip adres wel aan de politie doorgeven om te controleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |