Ik kreeg deze voor een side missiequote:Op dinsdag 5 september 2023 16:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.
Nu nog helemaal niet met schepen bezig nog, veel te duur.
Heb net rond de 50-60k meestal momenteel en koop vooral ammo.
Denk dat als ik 'straks' richting piraterij ga dat ik dan wat meer ga verdienen en ook een groter schip nodig heb.
Hier wacht ik nog even mee, schijnt wat rare bugs te hebben. Gebruik nu de Compact Missions en Compact Inventory mods.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Betere UI mod voor PC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kreeg deze voor een side missieEnige nadeel was dat je level 4 pilot moet zijn voor je deze kan besturen. Dus ik moest 30 schepen kapot gaan schieten voor ik er iets mee kon
Ik had die Dream Home trait.. op een kutplaneet.. Galbank mocht 'm lekker houdenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.
Ook in ballistic wil ik nog zeker 1 extra punt.
Daarna komt pilot wel een keer.
Ja ik ben al level 20. Dus had nog wat punten over. Maar nu kan ik wel elk ship dat ik jat besturenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.
Ook in ballistic wil ik nog zeker 1 extra punt.
Daarna komt pilot wel een keer.
Nah die heb ik ook met lvl 10/11 gehaald. Maak je geen zorgen maar voor de sterkste vijanden mines of nades gebruikenquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zag de Mantis quest ook staan in mijn lijst.
Zag echter dat ie naar level 30 gebied voert, dus ik wacht daar met mijn level 10 nog maar even mee.
Nee. Wel 2x bug gehad dat ik een reload van een save moest doen. Maar geen crashes gezien nogquote:Op woensdag 6 september 2023 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik vind de game wel leuk.
Alleen nu al 3x gecrashed in die 3 uurtjes dat ik heb gespeeld.
Meer mensen daar last van?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik vind de game wel leuk.
Alleen nu al 3x gecrashed in die 3 uurtjes dat ik heb gespeeld.
Meer mensen daar last van?
Dat is wel tof, had ik gisteren ook, op Mars, zo'n abandoned research tower.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef Divje het volgende:
Loop nu rond op een random plek op een planeet en ga echt stuk, overal is wildlife elkaar aan het uitmoorden
En zag een gigantische toren in de verte wat uiteindelijk een toffe basis vol enemies was. M'n weg naar boven gevochten en als beloning een prachtige zonsondergang gekregenwat een game.
Werd vervolgens wel aangevallen door gasten in een UC Training campMisschien een bug ofzo, heb geen bounty of wat dan ook dus heb er maar bij bedacht dat ze aan het muiten waren
Die sukkels worden al boos als ik 20 man van de vanguard kill in een undercover missie. Ze kunnen ook niks hebben tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
Ben nu wat verder in het spel en begin het toch wel erg tof te vinden.
Ben nu bij de Vanguard gegaan en ben daar wat missies voor aan het doen.
Toffe game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |