abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210284018
Bereid je er op voor dat de spits in regio midden helaas alweer terug is. Het was vandaag weer bijna net zo druk op de weg als buiten de vakantie helaas.

Het is overigens op loopafstand van Leiden centraal, dus wellicht is de trein ook nog een optie?
pi_210284871
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
Bereid je er op voor dat de spits in regio midden helaas alweer terug is. Het was vandaag weer bijna net zo druk op de weg als buiten de vakantie helaas.

Het is overigens op loopafstand van Leiden centraal, dus wellicht is de trein ook nog een optie?
De trein vanaf hier is bijna 3 uur, en het is een heel stuk duurder dan met de auto. De pubers zijn de railrunner leeftijd wel ontgroeid ;) .
Had al gekeken om anders vanaf Alphen met de trein te gaan, maar goed dat zal voor de spits niet heel veel uitmaken zeg maar.
Dan maar hopen dat de spits over zn hoogtepunt heen is, als we in de buurt komen ;). Het eerste stuk is amper spits.
Fake it till you make it...
pi_210286529
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:57 schreef Nijna het volgende:

[..]
De trein vanaf hier is bijna 3 uur, en het is een heel stuk duurder dan met de auto. De pubers zijn de railrunner leeftijd wel ontgroeid ;) .
Had al gekeken om anders vanaf Alphen met de trein te gaan, maar goed dat zal voor de spits niet heel veel uitmaken zeg maar.
Dan maar hopen dat de spits over zn hoogtepunt heen is, als we in de buurt komen ;). Het eerste stuk is amper spits.
Er zijn nu weg=weg weken bij de ns. Vorige week had ik 20% en deze week 30% korting.
Voor 12-18 jarigen kost een dagkaart 7,95, wel met legitimatie en alleen te koop via de app.
Alles wel in de daluren, tussen 9.00-16.00 uur en na 18.30 uur.
Vorige week heen en deze week terug Maastricht-Amsterdam en dat scheelde toch best veel :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210286625
Wij zijn vanmiddag terug gekomen van een week Zeeland. Landal park was helemaal prima. Ik heb me weer eens voor niks zitten druk maken. Manlief vond het ook prima. Simon ook, want Bollo was O+

Simon is hier ook zo'n kind dat nergens aan mee wil doen. Maar nu was hij zo vreselijk into Bollo, dat hij bijna elke dag vol enthousiasme meedeed met Bollo's danskwartiertje en elke avond wilde hij op de foto met Bollo. Manlief en ik geloofden onze ogen niet, maar wel echt leuk en ontroerend om te zien hoe leuk hij het vond.
Verder heeft ie meegedaan met pizza bakken en 2 avonden met Kinderbingo (de eerste avond was lastig, want hij had geen prijs gewonnen, dus helemaal in tranen. Gelukkig kregen alle kinderen aan het einde sowieso een kleinigheidje) en marshmallows roosteren.

Verder was het strand natuurlijk een grote hit, want zand en water O+
Weer was af en toe wel wat fris, maar het was fijn om er even uit te zijn.

We hadden ook nog even een kijkje genomen bij het Roompot park, dat is wel echt veel groter en ook drukker dan Landal. Manlief en ik kregen er allebei wat stress van (na verloop van tijd werd dat wel wat minder).

Onze laatste week vakantie is ook aangebroken. Ik moet met Simon nog op broekenjacht voordat dat school weer begint en wellicht nog nieuwe (gym)schoenen.
pi_210286724
Een tip voor gymschoenen: koop witte schoenen en laat ze met textielstiften er op kleuren. Dan zijn ze weer even bezig en hebben ze erg kleurrijke schoenen die ze direct herkennen en niet zomaar kwijtraken.

En fijn dat het uiteindelijk een groot succes was Tolstoi! Zo zie je maar, een geluk bij een ongeluk dat fout boeken!
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:19:59 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210288108
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:03 schreef Nijna het volgende:
Weet iemand hoe de horeca is in Naturalis? Ik kan daar op de site niet zoveel over vinden qua aanbod namelijk en 2 nogal kieskeurige eters... kan je daar ook je eigen broodje op eten?
En qua parkeren? Iemand ervaring?
Mijn man denkt dat je prima kan parkeren, maar er staat beperkt plek, dus ik dacht misschien zitten hier mensen met ervaring :).

De horeca in Naturalis is aan de prijs maar dat komt geloof ik ook omdat het gros biologisch is.
Eigen broodje meenemen is wel mogelijk, hoewel het misschien in het restaurant zelf niet gewaardeerd wordt als je het daar opeet, wij zaten aan een tafeltje naast een kleine koffiebar.

Parkeren weet ik niet, ik ga altijd met de trein.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:11:14 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210289902
Helemaal boven kun je ook op het dak zitten met je eigen broodje. Mooi uitzicht over Leiden eo er gratis bij!
pi_210291074
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik ben een boek aan het lezen, en om de bladzijde om te slaan swipe ik over de rechter bladzijde :{
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:03:18 #84
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210291103
quote:
89s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik ben een boek aan het lezen, en om de bladzijde om te slaan swipe ik over de rechter bladzijde :{
Herkenbaar :X
pi_210291135
quote:
Whahaha herkenbaar.
Ik lees normaal alleen op mij ereader. Heel soms pak ik een fysiek boek en dan verbaasd zijn dat bladzijdes omslaan met swipen niet werkt. 🤣 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210291258
quote:
Een fysiek Engels boek lezen en dan op het woord willen drukken voor het woordenboek :@
Ik lees duidelijk het vaakst op mijn e-reader :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210291475
Verder een ‘hoera’ voor menstruatiecups op de camping en wastafels in ieder toilethokje. Maakt het allemaal net wat minder gedoe :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210292842
Inzoomen werkt ookal niet op een bladzijde van een echt boek :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210295778
Ach, in probeer zo vaak mijn fiets op afstand op slot te zetten dior op mijn fietssleutel te drukken.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:57:34 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_210296156
Ik heb wel eens een vuiltje op mijn ereader en dat ik dan denk "gelukkig ben ik bijna bij de volgende pagina, dan is dat irritante vuiltje weg".

;(
disclaimer
pi_210296184
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 18:57 schreef SQ het volgende:
Ik heb wel eens een vuiltje op mijn ereader en dat ik dan denk "gelukkig ben ik bijna bij de volgende pagina, dan is dat irritante vuiltje weg".

;(
Of je wil het wegvegen en bent 10 blz verder...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 19:00:35 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_210296190
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:00 schreef Vicky het volgende:

[..]
Of je wil het wegvegen en bent 10 blz verder...
Haha ja dat ook :')
disclaimer
  Moderator / Colorchick dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:05:57 #93
382129 crew  Donna
pi_210296857
Zo. Vorige week maandag de sleutel gekregen. Morgen officieel over.
Of nouja. Dan komt mijn bed. :Y :Y
pi_210296912
Wat fijn @Donna ^O^ En wat is het dan van kogel door de kerk tot verhuizing heel erg snel gegaan. Dat lijkt me behoorlijk heftig voor de verwerking ook. Fijn dat je huis nu wel helemaal eigen is, echt een nieuw huis bijna!
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:17:03 #95
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210296985
Hebben jullie het nieuws over de branden in Zuid-Frankrijk een beetje gevolgd?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlanders-informatie

Kreeg zonet bericht van een vriendin dat zij op een van de getroffen campings zaten. Ze hebben niets meer (behalve gelukkig de auto en een telefoon), maar zijn wel in orde.Plaatst alle andere vakantie ellende (regen en storm in ons geval) even in perspectief zeg, jeetje. Enorm geschrokken :'( Hoop dat ze snel weer veilig thuis zijn...
pi_210297009
Is het allemaal gelukt met opknappen @Donna ?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / Colorchick dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:27:35 #97
382129 crew  Donna
pi_210297107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat fijn @:Donna ^O^ En wat is het dan van kogel door de kerk tot verhuizing heel erg snel gegaan. Dat lijkt me behoorlijk heftig voor de verwerking ook. Fijn dat je huis nu wel helemaal eigen is, echt een nieuw huis bijna!
Ja binnen 8 weken eigenlijk. Heel snel. Het is ook heftig en verwarrend. Veel emoties nog steeds, bij ex ook. Maar even rust is wel goed denk ik.
Ben nu wat dozen met rommeltjes aan het uitpakken. En zo de container aan de weg zetten, maar weet niet waar die moet. Er staan nog geen andere. Lol.
  Moderator / Colorchick dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:28:05 #98
382129 crew  Donna
pi_210297119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Is het allemaal gelukt met opknappen @:Donna ?
Jaa heel veel hulp gehad en het is zo mooi geworden! Maar het was zoveel werk. Niet normaal. :X
pi_210297296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaa heel veel hulp gehad en het is zo mooi geworden! Maar het was zoveel werk. Niet normaal. :X
Ik weet er alles van ;(
Maar fijn dat er zoveel hulp was en dat het nu kláár is. Op naar je nieuwe leven! :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210297535
Wat is het snel gegaan Donna. Op naar mooie nieuwe herinneringen in je nieuwe huis. Dat het maar gauw je thuis mag voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')