De trein vanaf hier is bijna 3 uur, en het is een heel stuk duurder dan met de auto. De pubers zijn de railrunner leeftijd wel ontgroeidquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
Bereid je er op voor dat de spits in regio midden helaas alweer terug is. Het was vandaag weer bijna net zo druk op de weg als buiten de vakantie helaas.
Het is overigens op loopafstand van Leiden centraal, dus wellicht is de trein ook nog een optie?
Er zijn nu weg=weg weken bij de ns. Vorige week had ik 20% en deze week 30% korting.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
De trein vanaf hier is bijna 3 uur, en het is een heel stuk duurder dan met de auto. De pubers zijn de railrunner leeftijd wel ontgroeid.
Had al gekeken om anders vanaf Alphen met de trein te gaan, maar goed dat zal voor de spits niet heel veel uitmaken zeg maar.
Dan maar hopen dat de spits over zn hoogtepunt heen is, als we in de buurt komen. Het eerste stuk is amper spits.
De horeca in Naturalis is aan de prijs maar dat komt geloof ik ook omdat het gros biologisch is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:03 schreef Nijna het volgende:
Weet iemand hoe de horeca is in Naturalis? Ik kan daar op de site niet zoveel over vinden qua aanbod namelijk en 2 nogal kieskeurige eters... kan je daar ook je eigen broodje op eten?
En qua parkeren? Iemand ervaring?
Mijn man denkt dat je prima kan parkeren, maar er staat beperkt plek, dus ik dacht misschien zitten hier mensen met ervaring.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik ben een boek aan het lezen, en om de bladzijde om te slaan swipe ik over de rechter bladzijde
Whahaha herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik ben een boek aan het lezen, en om de bladzijde om te slaan swipe ik over de rechter bladzijde
Een fysiek Engels boek lezen en dan op het woord willen drukken voor het woordenboekquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Of je wil het wegvegen en bent 10 blz verder...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:57 schreef SQ het volgende:
Ik heb wel eens een vuiltje op mijn ereader en dat ik dan denk "gelukkig ben ik bijna bij de volgende pagina, dan is dat irritante vuiltje weg".
Haha ja dat ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
Of je wil het wegvegen en bent 10 blz verder...
Ja binnen 8 weken eigenlijk. Heel snel. Het is ook heftig en verwarrend. Veel emoties nog steeds, bij ex ook. Maar even rust is wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat fijn @:DonnaEn wat is het dan van kogel door de kerk tot verhuizing heel erg snel gegaan. Dat lijkt me behoorlijk heftig voor de verwerking ook. Fijn dat je huis nu wel helemaal eigen is, echt een nieuw huis bijna!
Jaa heel veel hulp gehad en het is zo mooi geworden! Maar het was zoveel werk. Niet normaal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Is het allemaal gelukt met opknappen @:Donna ?
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heel veel hulp gehad en het is zo mooi geworden! Maar het was zoveel werk. Niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |