En dat is ook zo. Sasha blijft zo tot het einde bepalen en kan er dan ook voor zorgen dat zij en Bern overblijven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Erik vind Sas en Bern gevaarlijker omdat ze 2,5 stem hebben, Sas heeft bij een gelijk spel de doorslaggevende stem in zijn ogen moeten ze er bij de eerste beste eliminatie uit omdat ze anders geen kans meer hebben om te winnen
DIe hor hangt er toch ook niet goed voor. ZItten soms hele openingen inquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:05 schreef xsaskiax het volgende:
oh ik kan me zo goed voorstellen dat ze helemaal gestoord worden van die vliegen, de hor lijkt ook totaal niet te helpen, zouden ze van binnenuit komen, niet van buiten???
Ze zitten ook al 'wezenloosjes' en laten zich zo doodmeppen.... ranzig zooitje hoor
Maar ja dat hebben ze daar nietquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
ik zou die hele keuken met Dasty doen, daar is niets tegen bestand!!
(ik verwijder er zelfs naaktslakken mee, die lossen op en onkruid verdwijnt... dan moet het toch ook tegen die vliegen werken???)
Gewoon 'achter' een paar flessen van dat spul laten brengen en schoonmaken met zijn allen
Maar die zitten vol eitjes en dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als kakkerlakken, je trapt er een dood en er komen er 600 op de begravenis
Precies ditquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Sasha blijft zo tot het einde bepalen en kan er dan ook voor zorgen dat zij en Bern overblijven.
Ze zijn nu met zeven en ze weten de komende stemming al en dan zal Sasha de uiteindelijke beslissing moeten geven.
Als ze nog met zessen zijn dan dan kunnen ze ervoor zorgen dat de ene helft voor de bro gaat die dan nog over is en de andere helft voor Erik Mirthe of Wendy met de overige vier en vijf is het helemaal makkelijk en dan blijven uiteindelijk alleen nog Sasha en Bern over.
Geen idee of iemand daar al zover heeft nagedacht maar als Sasha en Bern er beiden in blijven zal dit de uitkomst zijn.
Zeg ik ook altijd.. het is dan net een gebakje in je mond..quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... ik weet het, maar het is soms wel erg lekker zo'n gebaksboterhammetje zoals ik het noem
Die vliegen komen gewoon via de andere deur binnen en daarbij zijn er overal gaten en kieren in de loods waar alles gewoon door na binnen kan vliegen lopen kruipenquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:05 schreef xsaskiax het volgende:
oh ik kan me zo goed voorstellen dat ze helemaal gestoord worden van die vliegen, de hor lijkt ook totaal niet te helpen, zouden ze van binnenuit komen, niet van buiten???
Ze zitten ook al 'wezenloosjes' en laten zich zo doodmeppen.... ranzig zooitje hoor
Ze halen ook tabak, dus even langs de Wibra kan best, alles om de vliegen kwijt te raken (hoewel, als het echt nog maar een week is... )quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ja dat hebben ze daar niet![]()
Ik heb het zelf ook en werkt echt heel goed maar ze kunnen niet even naar de Wibra
Ik denk dat achter nu nog zo iets heeft van zoek het nog maar even een weekje uit met je vliegenquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze halen ook tabak, dus even langs de Wibra kan best, alles om de vliegen kwijt te raken (hoewel, als het echt nog maar een week is... )
Ik denk alleen niet dat Wendy " het zaadje" wat Mirthe gaat planten op pakt en van de bro's moet ik het ook nog zienquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
Erik is maar weer aan een andere puzzel begonnen.. volgens mij heeft hij ze allemaal inmiddels al tig keer gemaakt
hahahaha en ze hebben nog wat bewegende beelden ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat achter nu nog zo iets heeft van zoek het nog maar even een weekje uit met je vliegen
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een tering muziek luistert Sasha.. ik wordt van dat soort muziek agressief. Nu snap ik haar humeur een beetje
Dat deden ze echt goedquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha en ze hebben nog wat bewegende beelden ook
Gisteren vond ik het trouwens wel leuke tv opleveren, de bewoners met vliegen op zich, maar ze mochten niet bewegen
Volgens mij kwam dat voorzetje van Marciano af. Of Wendy hierin meegaat betwijfel ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Wendy " het zaadje" wat Mirthe gaat planten op pakt en van de bro's moet ik het ook nog zien
Erik denkt dat Marciano zijn voorzetje wel heeft opgepakt omdat Marciano daar slim genoeg voor is, ik twijfel daar sterk aan
Wat denk jij?
Daar denkt de febo toch anders overquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht niet dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.. of er moet met de vrijmibo nog een boel drank komen
een schans met er achter wat grote netten en een balquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
oh het is nu toch geen waterspel, het gaat de loods in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |