Hadden ze de vrijmibo niet naar vandaag geschoven?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef magnaal het volgende:
Was er vandaag een borrel gepland? Misschien heb ik het mis hoor, dacht het gisteren gehoord te hebben..
Dat zou de tongen wel los kunnen maken..
ik dacht het..quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hadden ze de vrijmibo niet naar vandaag geschoven?
Na die vliegenmoordpertij van Erik eerder, is dat ook wel nodig..quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt helemaal gek vannacht die vliegen en begint nog maar een keer de keuken te soppen.
Ze verplaatst het vuil met dat vieze doekje, die moet ze veel vaker uitspoelen in 'n sopjequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt helemaal gek vannacht die vliegen en begint nog maar een keer de keuken te soppen.
Vandaar dat ik het ook zo neerzette... werkelijk de wartaal die ze vaak uitslaat.. niet te volgenquote:
Het is nog lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
Wendy eet een boterham met vruchtenhagel.. dat at ik als kind altijd zo graagof anijshagel op een witte boterham met boter.. ook iets om bij te kwijlen
Ik was allang gevluchtquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Na die vliegenmoordpertij van Erik eerder, is dat ook wel nodig..
Ze gebruikt volgens mij wel elke dag een nieuw doekje en het andere gaat dan de was in maar veel te weinig sop.. zo kun je iets niet echt reinigen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze verplaatst het vuil met dat vieze doekje, die moet ze veel vaker uitspoelen in 'n sopje
ipv met dat ene doekje echt alles afnemen zelfs de muren.
Dat begreep ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook zo neerzette... werkelijk de wartaal die ze vaak uitslaat.. niet te volgen
Erik vind Sas en Bern gevaarlijker omdat ze 2,5 stem hebben, Sas heeft bij een gelijk spel de doorslaggevende stem in zijn ogen moeten ze er bij de eerste beste eliminatie uit omdat ze anders geen kans meer hebben om te winnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het verhaal veranderd nu wel erg vaak. Ze gaan toch op beide bro´s en later pas op Bern?
Is dat zo bij mieren? Het zal toch een fabeltje zijn? Vliegen gaan dus naar de begrafenis ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Gelukkig heb ik zelden last van een vlieg in huis, maar is het waar dat wanneer je een vlieg vermoordt er 2 (of meer) voor terugkomen, net zoals bij mieren, dat ze het dode dier komen ophalen???
Ja zeker nog steeds lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is nog lekker(of ik word weer kinds, dat kan ook
)
Net als kakkerlakken, je trapt er een dood en er komen er 600 op de begravenisquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Gelukkig heb ik zelden last van een vlieg in huis, maar is het waar dat wanneer je een vlieg vermoordt er 2 (of meer) voor terugkomen, net zoals bij mieren, dat ze het dode dier komen ophalen???
tja.... ik weet het, maar het is soms wel erg lekker zo'n gebaksboterhammetje zoals ik het noemquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zeker nog steeds lekkermaar ik probeer die zoetigheid zoveel mogelijk te beperken want dat is zo slecht.. suiker is nog veel slechter dan vetten.
Nee dat is natuurlijk onzinquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha, dan zijn ze buiten westen...quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat is natuurlijk onzinwel kun je het beste als je er eentje doodslaat die vlieg echt opruimen want heel vaak vliegt die even later weer weg. Dan lijken ze dood te zijn maar is niet zo.
oh nee van mieren weet ik het zeker, heb er vroeger weleens naar zitten kijken of het waar was.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is dat zo bij mieren? Het zal toch een fabeltje zijn? Vliegen gaan dus naar de begrafenis ofzo?
ieuwwwwwww Fritsie toch..... het idee alleen al bezorgt me stijf kippenvel!!!quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als kakkerlakken, je trapt er een dood en er komen er 600 op de begravenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |