Ja die is ook niet achterlijk natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:24 schreef tonja het volgende:
De bro's zijn Wendy aan het bewerken. Wendy is vrij terughoudend en laat niets los.
Nope. Je kan de agenda van de bro's op je klompen aanvoelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is ook niet achterlijk natuurlijk.
Waarom heeft Bro Ice een lange broek aan en een shirt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:25 schreef Ash het volgende:
Die tering bro's Wendy weer proberen te mainpuleren
Brrr, griezel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Heeft iemand Marciano zijn planeet afgepakt ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een nare kop heeft Marciano hier, kan me voorstellen dat ze bang voor hem zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang zal de zon nog branden?quote:
Ah net gemistquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:25 schreef Ash het volgende:
Die tering bro's Wendy weer proberen te mainpuleren
Ik denk dat je daarmee Mirthe heel erg onderschat. Ze zegt onzinnige dingen maar ze is zeker niet dom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:43 schreef tonja het volgende:
Godskolere die Mirthe is ook niet het scherpste gereedschap in de schuur
Weet ik, maar ze voerde het aan als reden om een andere planeet te koloniseren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoe lang zal de zon nog branden?
Wanneer is de Zon opgebrand? - Vragen over sterrenkunde (FAQ)
Het ontstaan en de energieproductie van de Zon worden elders behandeld. De Zon fuseert op dit moment waterstof in haar kern (let op: dit is een kernreactie en dus geen verbranding!). Zij is nu ongeveer halverwege dit proces, dat al zo'n 4,5 miljard jaar aan de gang is en nog ongeveer 5 miljard jaar zal duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |