abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210594538
Dinsdag 10k Berkumloop...dat wordt al een uitdaging ...2 weken niks gedaan alleen maar bier eten en motorrijden door europa. komt dodo aan met 40+K ...hoe dan, _O- _O- _O-

[ Bericht 58% gewijzigd door Geerd op 10-09-2023 20:12:58 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_210597708
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 20:04 schreef Geerd het volgende:
Dinsdag 10k Berkumloop...dat wordt al een uitdaging ...2 weken niks gedaan alleen maar bier eten en motorrijden door europa. komt dodo aan met 40+K ...hoe dan, _O- _O- _O-
Door het tegenovergestelde van jou te doen denk ik.

Ook prima. Trainen is werken en werken moet in je aard liggen.
pi_210598136
quote:
12s.gif Op zondag 10 september 2023 22:43 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Door het tegenovergestelde van jou te doen denk ik.

Ook prima. Trainen is werken en werken moet in je aard liggen.
Daar drink ik op!
Ik zwaai naar dieren.
pi_210599184
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.

Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.

Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.
Hier een beetje hetzelfde. Last van mijn been. Zou Amsterdam Marathon gaan doen, maar die maar afgezegd. In december Honolulu Marathon en die is wel iets belangrijker.

Twijfel nog of ik de Dam tot Dam ga doen zondag.
  dinsdag 12 september 2023 @ 12:04:10 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210611508
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.

Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.

Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.
This too shall pass O+ geef het even tijd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_210611580
Ja pak die rust. Ga anders wandelen ipv hardlopen om toch je hoofd wat te kunnen leegmaken. Maar vraag niet teveel van je lichaam.
  dinsdag 12 september 2023 @ 14:41:39 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210613315
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:29 schreef linebear het volgende:
In december Honolulu Marathon en die is wel iets belangrijker.

Die wordt teffeswarm :P en ik heb alleen maar een halve gelopen daar (de Hibiscus half marathon). Hoop dat jouwe ook start om 04:30.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_210613906
Nadat ik deze zomer te weinig heb gelopen (vooral door werk) ben ik het sinds een paar weken weer wat meer aan het oppakken. Mag ook wel, want over 1,5 week is de Tilburg Ten Miles..
Gelukkig gaan mn interval trainingen weer (een beetje) zoals voor de zomer.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_210613923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef DappereDodo77 het volgende:
Zondag de Airborne Freedom Trail run 48km met 31 graden :o

Alles lijkt er op dat ´t doorgaat. Het is een prestatietocht, geen wedstrijd, en er zijn extra waterpunten ingericht. Ik neem 2 liter mee, onderweg bijvullen en dan drinken drinken drinken, en rustig aan doen :)
En, overleefd? Was best warm op zondag. :X
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_210616713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ja pak die rust. Ga anders wandelen ipv hardlopen om toch je hoofd wat te kunnen leegmaken. Maar vraag niet teveel van je lichaam.
Hihi, wandelen.

Als iets me veel kost van zowel lichaam als geest ;)

Maar ik snap je. Het komt ook allemaal goed. Gisteren in de langzamere trainingsgroep heerlijk de volledige training gelopen en in de laatste interval (we deden maar een kern van 4 x1000m) vroeg ik zelfs nog aan m'n maatje of dit nu de derde of de laatste interval al was, want ik had door al het ouwehoeren de tel niet bijgehouden. Goed teken! Dit was het goede besluit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_210618542
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Hihi, wandelen.

Als iets me veel kost van zowel lichaam als geest ;)

Maar ik snap je. Het komt ook allemaal goed. Gisteren in de langzamere trainingsgroep heerlijk de volledige training gelopen en in de laatste interval (we deden maar een kern van 4 x1000m) vroeg ik zelfs nog aan m'n maatje of dit nu de derde of de laatste interval al was, want ik had door al het ouwehoeren de tel niet bijgehouden. Goed teken! Dit was het goede besluit.
Haha, ja wandelen is ook niet voor mij weggelegd hoor dus ik snap je :) Maar voor veel mensen wel. Heb zelf altijd de neiging om te gaan hardlopen als ik wandel :S
pi_210620073
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 14:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Die wordt teffeswarm :P en ik heb alleen maar een halve gelopen daar (de Hibiscus half marathon). Hoop dat jouwe ook start om 04:30.
We starten om 5 uur. Ben zeer benieuwd. Neem mijn waterrugzak mee. Het is vooral standje genieten en relaxt. Zit geen eindtijd aan (niet dat ik er geen 10 uur over wil doen)
pi_210621738
De voorspelling voor zondag is nu ook gewoon weer 27 graden, lekker man :')
pi_210621848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:20 schreef valleilijn het volgende:
:'( :'( :'(
  woensdag 13 september 2023 @ 11:48:30 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210621954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:20 schreef valleilijn het volgende:
yup... ik heb een 16km wedstrijdje. Wilde ervoor en erna 3/4km extra lopen. Even kijken hoe dat gaat. Nog maar 3 weken tot de marathon :')
pi_210622140
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
yup... ik heb een 16km wedstrijdje. Wilde ervoor en erna 3/4km extra lopen. Even kijken hoe dat gaat. Nog maar 3 weken tot de marathon :')
Wel de geplande kilometers lopen dan, maar tempo aanpassen.. dat lijkt me dan de beste voorbereiding..

En ik weet niet hoe dit bij jullie zit, maar ik merk wel dat het trainingseffect van (rustiger) in de warmte trainen ook echt groot is! Gisterenavond liep ik bij wat zou het zijn, 20-22 graden en het voelde ineens zo koel en makkelijk.. Dat is dan wel weer het voordeel van vorige week..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_210622584
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja ook een 16km wedstrijdje in Amsterdam hier. Gelukkig start ik op tijd, in 2019 mochten de laatste twee startvakken niet meer. Ben benieuwd of er nog wat wordt gecommuniceerd over een hitteplan.
  woensdag 13 september 2023 @ 12:51:08 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210622594
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:49 schreef valleilijn het volgende:

[..]
Ja ook een 16km wedstrijdje in Amsterdam hier. Gelukkig start ik op tijd, in 2019 mochten de laatste twee startvakken niet meer. Ben benieuwd of er nog wat wordt gecommuniceerd over een hitteplan.
Ik merk dat heel veel wedstrijdorganisaties dat pas een dag van tevoren doen, ook al vraag je er een week van tevoren al om.
pi_210622712
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:49 schreef valleilijn het volgende:

[..]
de Dam tot Dam is geen wedstrijdje :X

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
En ik weet niet hoe dit bij jullie zit, maar ik merk wel dat het trainingseffect van (rustiger) in de warmte trainen ook echt groot is! Gisterenavond liep ik bij wat zou het zijn, 20-22 graden en het voelde ineens zo koel en makkelijk.. Dat is dan wel weer het voordeel van vorige week..
hier hetzelfde, had een 2mijl tempoloop staan als voorbereiding voor de 5km van volgende week. Die ging 10sec/km sneller dan verwacht, dus ik zit wel redelijk op PR schema *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_210622770
Ik heb de laatste tijd vooral rustig gelopen met lage hartslag a.s. zaterdag een 15km in voorbereiding op de HM van Eindhoven.

Warmte, hoe doen ze dat in Kenia?
pi_210622785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Wel de geplande kilometers lopen dan, maar tempo aanpassen.. dat lijkt me dan de beste voorbereiding..

Jup, gisteren flink lagere hartslag bij vergelijkbaar tempo. Alsnog als een otter gezweet want het was nog steeds hartstikke vochtig :')
pi_210635070
Damloop

Wij zetten op voorhand al extra maatregelen in, om het evenement zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen.

Er wordt een extra waterpost ingezet rond het 15-kilometerpunt;
Er worden naast de goede medische zorg, nog extra koelmiddelen ingezet;
De komende dagen én tijdens het evenement, wordt het weer nauwlettend in de gaten gehouden door een meteoroloog;
De tijdwaarneming wordt gedeactiveerd, om te ontmoedigen dat lopers te hard gaan lopen. Dit betekent dat er na afloop geen uitslagen beschikbaar zijn. Deelnemers zijn wel te volgen middels de LiveTracking in de Le Champion app;
De start wordt opgerekt, waardoor er maximale spreiding op het parcours is, daarmee komt er ook direct meer spreiding voor de medische zorg. Dit betekent dat er aangepaste starttijden zijn;
Er wordt voor de start geen warming-up gegeven

Dit is NIET leuk
  donderdag 14 september 2023 @ 18:42:33 #148
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_210636074
Beetje jammer inderdaad, terwijl ik al niet van plan was om vol uit te gaan.
I am a black hole shitting into the void
pi_210636917
Dit vind ik wel zo'n halfbakken oplossing. Vorige week zondag met de singelloop in Enschede mocht je 8,9 of 10km lopen achter lopers die dat tempo liepen met een groot lint van links naar rechts over straat :').

(halve) Marathon in 30+ graden vind ik wat anders, maar dat moet je dan gewoon aflaten.
pi_210637176
Adidas komt met schoen van ¤500

26 september beschikbaar
https://www.adidas.com/IH5564
https://www.adidas.nl/adizero-adios-pro-evo-1/IH5564.html

Zal debuteren bij de marathon in Berlijn op 24 september

Benieuwd of die sneller is dan de Nike Vaporfly.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')