Door het tegenovergestelde van jou te doen denk ik.quote:Op zondag 10 september 2023 20:04 schreef Geerd het volgende:
Dinsdag 10k Berkumloop...dat wordt al een uitdaging ...2 weken niks gedaan alleen maar bier eten en motorrijden door europa. komt dodo aan met 40+K ...hoe dan,![]()
![]()
![]()
Daar drink ik op!quote:Op zondag 10 september 2023 22:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Door het tegenovergestelde van jou te doen denk ik.
Ook prima. Trainen is werken en werken moet in je aard liggen.
Hier een beetje hetzelfde. Last van mijn been. Zou Amsterdam Marathon gaan doen, maar die maar afgezegd. In december Honolulu Marathon en die is wel iets belangrijker.quote:Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.
Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.
Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.
This too shall passquote:Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.
Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.
Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.
Die wordt teffeswarmquote:Op maandag 11 september 2023 08:29 schreef linebear het volgende:
In december Honolulu Marathon en die is wel iets belangrijker.
En, overleefd? Was best warm op zondag.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef DappereDodo77 het volgende:
Zondag de Airborne Freedom Trail run 48km met 31 graden![]()
Alles lijkt er op dat ´t doorgaat. Het is een prestatietocht, geen wedstrijd, en er zijn extra waterpunten ingericht. Ik neem 2 liter mee, onderweg bijvullen en dan drinken drinken drinken, en rustig aan doen
Hihi, wandelen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ja pak die rust. Ga anders wandelen ipv hardlopen om toch je hoofd wat te kunnen leegmaken. Maar vraag niet teveel van je lichaam.
Haha, ja wandelen is ook niet voor mij weggelegd hoor dus ik snap jequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hihi, wandelen.
Als iets me veel kost van zowel lichaam als geest![]()
Maar ik snap je. Het komt ook allemaal goed. Gisteren in de langzamere trainingsgroep heerlijk de volledige training gelopen en in de laatste interval (we deden maar een kern van 4 x1000m) vroeg ik zelfs nog aan m'n maatje of dit nu de derde of de laatste interval al was, want ik had door al het ouwehoeren de tel niet bijgehouden. Goed teken! Dit was het goede besluit.
We starten om 5 uur. Ben zeer benieuwd. Neem mijn waterrugzak mee. Het is vooral standje genieten en relaxt. Zit geen eindtijd aan (niet dat ik er geen 10 uur over wil doen)quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die wordt teffeswarmen ik heb alleen maar een halve gelopen daar (de Hibiscus half marathon). Hoop dat jouwe ook start om 04:30.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:20 schreef valleilijn het volgende:
De voorspelling voor zondag is nu ook gewoon weer 27 graden, lekker man
yup... ik heb een 16km wedstrijdje. Wilde ervoor en erna 3/4km extra lopen. Even kijken hoe dat gaat. Nog maar 3 weken tot de marathonquote:Op woensdag 13 september 2023 11:20 schreef valleilijn het volgende:
De voorspelling voor zondag is nu ook gewoon weer 27 graden, lekker man
Wel de geplande kilometers lopen dan, maar tempo aanpassen.. dat lijkt me dan de beste voorbereiding..quote:Op woensdag 13 september 2023 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
yup... ik heb een 16km wedstrijdje. Wilde ervoor en erna 3/4km extra lopen. Even kijken hoe dat gaat. Nog maar 3 weken tot de marathon
Ja ook een 16km wedstrijdje in Amsterdam hier. Gelukkig start ik op tijd, in 2019 mochten de laatste twee startvakken niet meer. Ben benieuwd of er nog wat wordt gecommuniceerd over een hitteplan.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
yup... ik heb een 16km wedstrijdje. Wilde ervoor en erna 3/4km extra lopen. Even kijken hoe dat gaat. Nog maar 3 weken tot de marathon
Ik merk dat heel veel wedstrijdorganisaties dat pas een dag van tevoren doen, ook al vraag je er een week van tevoren al om.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:49 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ja ook een 16km wedstrijdje in Amsterdam hier. Gelukkig start ik op tijd, in 2019 mochten de laatste twee startvakken niet meer. Ben benieuwd of er nog wat wordt gecommuniceerd over een hitteplan.
de Dam tot Dam is geen wedstrijdjequote:Op woensdag 13 september 2023 12:49 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ja ook een 16km wedstrijdje in Amsterdam hier. Gelukkig start ik op tijd, in 2019 mochten de laatste twee startvakken niet meer. Ben benieuwd of er nog wat wordt gecommuniceerd over een hitteplan.
hier hetzelfde, had een 2mijl tempoloop staan als voorbereiding voor de 5km van volgende week. Die ging 10sec/km sneller dan verwacht, dus ik zit wel redelijk op PR schemaquote:Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe dit bij jullie zit, maar ik merk wel dat het trainingseffect van (rustiger) in de warmte trainen ook echt groot is! Gisterenavond liep ik bij wat zou het zijn, 20-22 graden en het voelde ineens zo koel en makkelijk.. Dat is dan wel weer het voordeel van vorige week..
Jup, gisteren flink lagere hartslag bij vergelijkbaar tempo. Alsnog als een otter gezweet want het was nog steeds hartstikke vochtigquote:Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel de geplande kilometers lopen dan, maar tempo aanpassen.. dat lijkt me dan de beste voorbereiding..
En ik weet niet hoe dit bij jullie zit, maar ik merk wel dat het trainingseffect van (rustiger) in de warmte trainen ook echt groot is! Gisterenavond liep ik bij wat zou het zijn, 20-22 graden en het voelde ineens zo koel en makkelijk.. Dat is dan wel weer het voordeel van vorige week..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |