abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210549439
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:38 schreef Remco het volgende:

[..]
Of hopelijk niet, lijkt me wat onverantwoord.
Wel door laten gaan en als organisatie de mensen informeren dat ze rustig moeten doen.
Alles maar verbieden voor die paar stomkoppen in de maatschappij is al frustrerend genoeg. Vind je 't niet verantwoord? Dan ga je niet. Ga je wel? Dan lekker genieten en een tandje lager.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_210553654
Succes alvast @La_Tramposa :) klinkt eigenlijk ook wel gezellig, een wedstrijd waar iedereen onder z'n wedstrijdtempo loopt. Kan je onderweg wat meer van de route genieten en zo :P
pi_210553695
Ik ging 20:30 de deur uit voor een rondje met wat korte intervallen erin. Route met weinig kruispunten uitgedacht zodat ik niet naar park/atletiekbaan/oid hoefde voor de intervallen. Het is wel lastig om een route te bedenken, want ik wil dan
• een rondje vanaf m'n eigen voordeur dat precies de goede lengte is zonder stukken dubbel te doen
• weinig kruispunten
• rustige straten / apart liggende fiets- of wandelpaden
• niet door honden-losloopgebied
• en inmiddels ook weer nodig: straatverlichting

Garmin koersen of Strava routes houden met een flink deel hiervan geen rekening dus het komt helemaal op mijn eigen kennis van mijn stad aan :'(

Vandaag ging het vierde puntje op de lijst fout -- weer eens bijna omvergekegeld door een los rennende hond :o

"Ja sorry hij is enthousiast"

Als hij zo enthousiast wordt van voorbij sjokkende mensen, hou 'm dan aan de lijn :'(
pi_210563677
Mijn 3x1600m intervals vanavond mede mogelijk gemaakt door de waterpunten in het Oosterpark B-)
pi_210565498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:53 schreef Tele6 het volgende:
Succes alvast @:La_Tramposa :) klinkt eigenlijk ook wel gezellig, een wedstrijd waar iedereen onder z'n wedstrijdtempo loopt. Kan je onderweg wat meer van de route genieten en zo :P
Ik denk dat je net zoveel afziet als normaal, alleen een stuk langzamer gaat ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:44:18 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210568510
Ik zie dat het niet doorgaat.
pi_210569012
Ja, ben toch ook wel opgelucht eigenlijk :P Liever fietsen met dit weer, of heel vroeg 's ochtends lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_210569090
Zelfoverschatting in de hitte? Couldn't be me 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210569163
Die in Pijnacker? Wel interessant wellicht voor mij als hij later dit jaar is.

Voorspelling voor volgende week zondag mag nog wel wat omlaag. (Dam tot dam)
Vorig jaar was uitlopen het doel. Nu vind ik het lastig een ambitieuze maar realistische pace te kiezen. :P
Ook niet specifiek voor getrained maar halverwege een marathon schema.
pi_210569224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 14:50 schreef Evangelion het volgende:
Die in Pijnacker? Wel interessant wellicht voor mij als hij later dit jaar is.

Voorspelling voor volgende week zondag mag nog wel wat omlaag. (Dam tot dam)
Vorig jaar was uitlopen het doel. Nu vind ik het lastig een ambitieuze maar realistische pace te kiezen. :P
Ook niet specifiek voor getrained maar halverwege een marathon schema.
Ja ze gaan nog kijken of het later in het jaar ingehaald kan worden..
pi_210569996
Heb zondag ook een loopje, 16 kilometer. Ze gaan morgen beslissen of het doorgaat / aangepast wordt. Ben benieuwd.
Alius aliud dicit
pi_210570706
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2023 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Wel door laten gaan en als organisatie de mensen informeren dat ze rustig moeten doen.
Alles maar verbieden voor die paar stomkoppen in de maatschappij is al frustrerend genoeg. Vind je 't niet verantwoord? Dan ga je niet. Ga je wel? Dan lekker genieten en een tandje lager.
Het probleem is dat voor een hoop mensen de afstand in kwestie finishen op zichzelf de uitdaging is. Dan is een tandje lager niet echt een optie. In dat kader begrijp ik wel dat ze hardloopevenementen afgelasten.

Overigens is morgen het NK 100km in Winschoten. Ik heb oprecht medelijden met de deelnemers :')
pi_210576734
Zondag de Airborne Freedom Trail run 48km met 31 graden :o

Alles lijkt er op dat ´t doorgaat. Het is een prestatietocht, geen wedstrijd, en er zijn extra waterpunten ingericht. Ik neem 2 liter mee, onderweg bijvullen en dan drinken drinken drinken, en rustig aan doen :)
pi_210581185
Net terug van een 20km loop. Ging toch wel heerlijk zeg. Echt genieten met dit klimaat.
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:03:51 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210581338
Mijn halve op zondagochtend is omgezet naar een 15km, dus besloten niet te gaan en flink vroeg op te staan om zelf een rondje te lopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_210588687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef DappereDodo77 het volgende:

Alles lijkt er op dat ´t doorgaat. Het is een prestatietocht, geen wedstrijd, en er zijn extra waterpunten ingericht. Ik neem 2 liter mee, onderweg bijvullen en dan drinken drinken drinken, en rustig aan doen :)
Die heb ik vorig jaar gelopen, absolute aanrader!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_210589944
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.

Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.

Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.

[ Bericht 9% gewijzigd door mosselmossel op 10-09-2023 12:43:58 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_210590344
Vanochtend voor het eerst een halve marathon in training gelopen, 2:25 over gedaan. Ging best prima met de warmte briesje en het grootste deel langs de Amstel lopen scheelt toch (en thank god voor saltsticks).

Alleen wel voor het eerst een nare schuurplek, op mn borstbeen door de combinatie veel zweet, hartslagband en elastiek van mn looprugzakje dat daar net onderlangs gaat. Godgloeiende wat een pijn deed dat onder de douche erna.
pi_210590965
Ik heb zo'n Kiprun 2-in-1 broekje aangeschaft met een achterzak. Zit lekker en kan sleutels makkelijk opbergen. Gisterochtend met de zon door de mist voor de 2e keer gelopen met wat wandelpauzes :s)

[ Bericht 1% gewijzigd door Skwish op 10-09-2023 14:46:52 ]
pi_210591775
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hier even in mineur. Niet geblesseerd, maar gewoon overbelast of moe. Twee weken terug al een training afgebroken, donderdag de training afgebroken, vandaag binnen 1kilometer besloten dat de duurloop van max 10km het ook niet ging worden en dus maar terug naar huis gelopen.

Nieuwe baan sinds vier weken, nieuw ritme, veel fysiek werk en daar heb ik last van. Kinderen veel wakker deze week door verkoudheid, waardoor ik dus ook wakker moet worden. Rusthartslag ook iets verhoogd. Mijn lijf zegt aan alle kanten dat het rustigaan moet.

Besloten dus dat ik de halve marathon in Eindhoven niet ga doen en bij de club ga ik een stapje terug doen naar een iets langzamere groep.
Verstandig besluit denk ik maar snap dat het wel even ontzettend balen is.
Alius aliud dicit
pi_210591914
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2023 13:08 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend voor het eerst een halve marathon in training gelopen, 2:25 over gedaan. Ging best prima met de warmte briesje en het grootste deel langs de Amstel lopen scheelt toch (en thank god voor saltsticks).

Alleen wel voor het eerst een nare schuurplek, op mn borstbeen door de combinatie veel zweet, hartslagband en elastiek van mn looprugzakje dat daar net onderlangs gaat. Godgloeiende wat een pijn deed dat onder de douche erna.
Dat laatste had ik ook 2 weken geleden. :')
Met 1 specifieke singlet die wel hele smalle schouderbanden heeft en m'n hydratatievest dus half op mijn blote huid zat.
pi_210593434
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 17:02 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Het probleem is dat voor een hoop mensen de afstand in kwestie finishen op zichzelf de uitdaging is. Dan is een tandje lager niet echt een optie. In dat kader begrijp ik wel dat ze hardloopevenementen afgelasten.

Overigens is morgen het NK 100km in Winschoten. Ik heb oprecht medelijden met de deelnemers :')
https://www.westerwoldeac(...)tos-van-de-winnaars/
https://results.sporthive.com/events/7105501342267779840
boh zieke tijden nog wel (in de top)
Meer dan de helft DNF :P
pi_210593952
quote:
Mwah, volgens mij is het de langzaamste editie sinds tijden. Gezien de omstandigheden ook niet heel gek natuurlijk.
pi_210594254
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 19:20 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Mwah, volgens mij is het de langzaamste editie sinds tijden. Gezien de omstandigheden ook niet heel gek natuurlijk.
Ja het lijkt snel gezien de hitte bedoelde ik ook.
Niet dat ik erg bekend ben met de paces op zulke afstanden.
pi_210594354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef DappereDodo77 het volgende:

48km ook...nice
Ik zwaai naar dieren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')