Running is running hequote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Is dit topic ook voor trailrunning?
Die posten hier ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Is dit topic ook voor trailrunning?
Ik zie het, het was hoog nodig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef Geerd het volgende:
NIeuwe brooks gts23 binnen...als je dan het verschil ziet met de oude...ja dan was het wel nodig![]()
[ afbeelding ]
Deze waren 800km.///, ,misschien nog eerder?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie het, het was hoog nodig.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Deze waren 800km.///, ,misschien nog eerder nodig/
Zie post 23quote:
Dan begin je in elk geval lekker op tijd. Heb ik zelf ook gedaan, dus de tip. Bouw je lange duurlopen nu al lekker op. Loop regelmatig al 21, 22 en een enkele keer 25. Dan heb je straks in het voorjaar al een lekkere basis. En dan hoef je ook niet zo op te zien tegen die dertigers. Die loop je dan op die basis, zonder problemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Vanaf morgen ga ik starten met de (ruime) voorbereiding op de marathon van Enschede. Neem ruim de tijd omdat het mijn eerste wordt. Zie vooral op tegen de langzame duurlopen van 30 km . Ben ook benieuwd hoe het gaat met gelletjes naar binnen werken.
Heb je ook nog een tijd in gedachten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Vanaf morgen ga ik starten met de (ruime) voorbereiding op de marathon van Enschede. Neem ruim de tijd omdat het mijn eerste wordt. Zie vooral op tegen de langzame duurlopen van 30 km . Ben ook benieuwd hoe het gaat met gelletjes naar binnen werken.
Benieuwd naar je schemaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zat een keer in het atletenhotel voorafgaand aan de Eindhoven marathon, zoveel eten de pro's niet van tevoren, paar broodjes jam. Wel namen ze allemaal mega veel bananen mee van het buffet in hun zakken :'Dquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:05 schreef Nober het volgende:
Zaterdag en zondag de marathons op het WK, de start is al om 7:00 uur in de ochtend.
Gezamenlijk rond 4 uur s' nachts aan de pasta. Daar wil ik wel beelden van.
Nee niet echt. Vooral een beetje fatsoenlijk uitlopen haha. Liefste ergens rond 4.30 uurquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je ook nog een tijd in gedachten?
Overigens de oudste twee marathons in Nederland hebben volgend jaar hun netnummer editie. Namelijk de 053ste van Enschede en de 040ste van Eindhoven.
Deze https://www.run2day.nl/hardloopschema-marathon.quote:
Gokje:quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:39 schreef Nober het volgende:
Vanochtend nieuwe route genomen in het lokale bosgebied, uitgekomen op 11km.
Ik zit al over de 1.100km met twee paar schoenen. Wil ze nog een paar keer gebruiken bij een rustige 6-7km.
Heb ook al zitten kijken naar de Adidas Adizero AdiBoston 12 terwijl ik nog twee andere paren heb die nog wel even mee kunnen. 🙈
[ afbeelding ]
Kilometers: 245, 692, 1136 en 1141
Ook benieuwd naar @:SEMTEX
Jij hebt al bijna 40 marathons uitgelopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren een heerlijke 10km gelopen in 5:50 gemiddeld. Heel heel langzaam word ik weer sneller. Komende zaterdag een Ten Miles hier in de buurt, in oktober de Marathon in Eindhoven en tussendoor nog marathons #39 en #40. Genoeg motivatie om lekker door te blijven trainen.
Nee, 11 hele, 40 halvequote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij hebt al bijna 40 marathons uitgelopen?
Christus te paard. Ik ga 1 oktober m'n 5e officiële halve doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, 11 hele, 40 halve. kak, ik zie de fout.
Gewoon lekker door blijven lopen en er lol in blijven houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Christus te paard. Ik ga 1 oktober m'n 5e officiële halve doenen m'n 2e hele moet ooit ook nog gebeuren.
Respect voor je stats
Onofficeel heb ik ook al iets van 25 halve marathons gelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef Nober het volgende:
Ik heb al twee halve marathons in de training, in principe drie want ook een keer 23km gelopen.![]()
Vandaag 13km gewandeld in 2 uur en 12 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |