Dat ook, ja. Al doen ze het altijd goed in de regioquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eentje die ondergewaardeerd wordt dus?
Azerbeidzjan had een goed idee voor een nummer, en dat gooi je niet zomaar weg voor iets simpels als een globale pandemie.quote:
Ik geef ze groot gelijk. Bovendien is: "Welke Nederlandse is twee keer bezongen in een lied tijdens het songfestival?" een mooie pubquizvraag.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Azerbeidzjan had een goed idee voor een nummer, en dat gooi je niet zomaar weg voor iets simpels als een globale pandemie.
Natte haringquote:
quote:
Vond je Golden boy niet goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
De laatste keer dat ik de inzending van Israel echt goed vond, was in 2012.
Misschien is het maar goed dat we dit niet weten, want nu is het liedje een schoonheidquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Zou Roxen het live hebben kunnen brengen? Het nummer is op zich sterk, maar het jaar erop kreeg ze een staging die te veel voor haar was.
Die had toch mot met Douwe Bobquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry! Hovi Star het jaar erop was redelijk goed.
Ja, dat is een domper. Anders had ik het lied wel echt goed gevonden. Hovi Star was bijna net zo irritant als Michael Ben Davidquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had toch mot met Douwe Bob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |