Jammer, dat ze het jaar erop niet in Rotterdam kon zijnquote:
Ja, dat was echt heel erg. Al was dit liedje veel mooierquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer, dat ze het jaar erop niet in Rotterdam kon zijn
quote:
De act die ze daarna bedacht hadden is ook veel mooier.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:08 schreef Sableheart het volgende:
Deze staging was ook veel te druk, wmb. Ze had veel te veel te doen, wat het nummer neit ten goede kwam.
Deze vond ik beter van haar.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, zij had een liedje dat 'Amen' heette. Net als die gast van Oostenrijk.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik niet geblesseerd was, had ik meegedanst
Ik stond in de moshpit bij een concert en dat ging niet helemaal goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan?
Beterschap
Ik vind het sowieso lastig te beoordelen, want de optredens van een jaar later zorgen ook voor een vertroebelde beoordeling. Dit lied is eigenlijk best ok, maar wat ze in 2021 deed, was zo slecht, dat ik dit nu ook niets vindquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
Ierland is lastig te beoordelen, omdat de clip zoveel effecten bevat. Ben bang dat het plat gevallen zou zijn.
ook herkenbaar, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso lastig te beoordelen, want de optredens van een jaar later zorgen ook voor een vertroebelde beoordeling. Dit lied is eigenlijk best ok, maar wat ze in 2021 deed, was zo slecht, dat ik dit nu ook niets vind
2021 ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Rusland had een sterke inzending in 2020
Ook waar. Hoe dichter we echter bij 2022 komen, hoe minder comfortabel ik me bij die conclusie voel.quote:
Veel sterker dan hun inzending van het jaar erna, wmb.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is toch zo'n heerlijk lied.
Ja, die was ook zo lekker donker, maar daar zat een heel ander gevoel bij. Ik vond die van 2021 ook erg goed hoor. Het is jammer dat die Alex Callier zo'n lul is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Veel sterker dan hun inzending van het jaar erna, wmb.
Eentje die ondergewaardeerd wordt dus?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:34 schreef Sableheart het volgende:
Dit zou een prima klassieke balkanballad zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |