Olaf Oudtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:46 schreef Woonbootjes het volgende:
Hij is terecht Olof
Update van Vermist Nederland
Linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:46 schreef Woonbootjes het volgende:
Hij is terecht Olof
Update van Vermist Nederland
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:50 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)ustus/olaf-oudt.html
Gelukkig zijn exen altijd laaiend enthousiast over hun ex en liegen ze er nooit over om hen in een kwaad daglicht te stellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dat het goed met hem afloopt ene Lizzie een ex schrijft dat hij een Pathologische leugenaar en Narcist is en niet te vertrouwen
Vandaar die kogelwerende vesten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dat het goed met hem afloopt ene Lizzie een ex schrijft dat hij een Pathologische leugenaar en Narcist is en niet te vertrouwen
quote:Vermiste West-Friese vrachtwagenchauffeur (36) is weer terecht
De 36-jarige man uit Hoogkarspel die sinds gisterochtend vermist was is weer terecht. Hij verliet zijn woonplaats met zijn vrachtauto, maar die wagen werd leeg in Andijk aangetroffen. De politie laat weten dat hij 'redelijk goed' gaat met hem.
Op sociale media laat de politie weten dat de vrachtwagenchauffeur terecht is. Een woordvoerder van de politie laat aan NH weten dat nog niet duidelijk is wat er precies is gebeurd.
"We moeten nog met hem in gesprek", vertelt hij. "Wij zijn uiteraard ook benieuwd wat er is gebeurd." De politie is momenteel bij de 36-jarige West-Fries om hem te ondervragen. Ze weten in ieder geval dat het 'redelijk goed' gaat met hem, maar dat wát er is gebeurd 'nog niet op een rijtje is'.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)r-36-is-weer-terecht
Zo een kinderachtige actie? Die wil iemand straffen door te verdwijnen wetende dat die zich erg veel zorgen om hem gaat makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |