Het was maar goed dat het geen shaggie was die doorbrandt tot het eindequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy met een sigaret tussen de vingers
Komt nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb grootste deel van deze quiz gezien, maar komt Jeff wel eens voor in de antwoorden?
Geen idee zet de streams net pas weer aan, had nog niets van de quiz gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb grootste deel van deze quiz gezien, maar komt Jeff wel eens voor in de antwoorden?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
Wie was de grootste zuiper?
Jasper toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
Marciano vraagt zich waarom ze ping doen en dan de beelden nog terug gaan kijkenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 40 minuten die het nog duurt.quote:
Ik vind dat juist heel mooi dat de kijker geen stem heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind het jammer dat de kijker/streamer geen stem heeft.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:49 schreef Hoempah het volgende:
Erik doet niet meer mee
[ afbeelding ]Klopt wel, hij zakte nog een stukje naar beneden.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel mooi dat de kijker geen stem heeft.
Vind dat een van de minst eerlijke stemmingen.
Als iemand toevallig een fan heeft die genoeg geld of accounts kan die vele stemmen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |