Werd hier niet zo gezien want iedereen was hier alleen maar bezig met Babette. Die net zo als ieder ander het spel speelde. Maar die was vals,nep ect.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Erik Mirthe en Wendy een kans willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de bros uit elkaar worden getrokken maar ook zeker Sasha en Bern..
De bros zijn dan zo manipulatief bezig maar vlak Sasha en Bern niet uit
Er is een verschil tussen leugens verspreiden over iemands acties, of zeggen dat je op x gaat stemmen, maar in werkelijkheid voor y.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Werd hier niet zo gezien want iedereen was hier alleen maar bezig met Babette. Die net zo als ieder ander het spel speelde. Maar die was vals,nep ect.
Is dat zo? Geen idee.. ik koop eigenlijk nooit geen muziek meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat deze amper te koop is.
Ik dacht maximaal 7 x 40 en iedere bewoner die beweegt dan gaat er 40 af. Het duurt 24 uur en nog niemand heeft tijdens de liedjes bewogenquote:
Aan het einde van het nummer zou ze dan losse haren in haar borstel hebben waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Er zal nu maar een nummer klinken net als Wendy de borstel in haar haren heeft en de fohn er op houdt
Kan ook, maar elke maand zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik dacht maximaal 7 x 40 en iedere bewoner die beweegt dan gaat er 40 af. Het duurt 24 uur en nog niemand heeft tijdens de liedjes bewogen
Jullie gaan 24 uur lang een muzikale opdracht uitvoeren, waarbij de voetjes hopelijk niet van de vloer gaan. Want zodra er muziek uit de speakers klinkt verlies je en mag je helemaal niet bewegen tot het nummer is afgelopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, maar elke maand zou ook kunnen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel plezier en dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch toch. Iedereen is bezig om na te denken wie de volgende is die ze op de stip willen hebben, doen ze al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.
Alleen via MP maar daar koop ik nooit iets.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee.. ik koop eigenlijk nooit geen muziek meer.
Natuurlijk speelt iedereen zijn of haar spel, de een wat eerder dan de ander. Maar je hoeft het niet zo smerig te spelen als Isaac vanaf dag 1 al doet en bovendien noem je een medespeler geen HO. Dan ben je voor mij al geen cent waard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.
Hij weet nog vrij veel.. had ik niet verwacht want bij veel vragen is hij niet bij geweest en lag toen veel vaker achter de kont van Kim..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:18 schreef engine het volgende:
Goed!!!![]()
Marciano neemt risico en gaat gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |