Als Erik Mirthe en Wendy een kans willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de bros uit elkaar worden getrokken maar ook zeker Sasha en Bern..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:10 schreef woxxel het volgende:
Marciano had tegen Erik gezegd dat ze mee stemmen als ze op bern gaan
Is toch logisch die prijzenpot komt erg dichtbij... ze kunnen er bijna aan sniffelen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitches
Idd.. een beetje gezelligheid daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja een soort verkapte vrijmibo want die kon gisteren niet doorgaan en dan is de FEBO heel lief en gooit er een en paar drankjes in....
Jeahhh...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. een beetje gezelligheid daar
Hij speelt het spel niet zo raar zo in de finalequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
wat een vies spel waar die erik mee bezig is
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is toch logisch die prijzenpot komt erg dichtbij... ze kunnen er bijna aan sniffelen....
Mirthe gooide Erik nog wel eens voor de bus. Maar ze kan wel rekenen op Erik inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.
Daar heb je zonder meer gelijk in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Het vreemde blijft voor mij wel dat het van sommige bewoners geen schande is en worden zelfs gesupport en van ander wordt het niet geaccepteerd
waarom zou je niet het spel kunnen spelen als je rechtlijnig bent of rechtlijnig overkomt ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in.
Iemand als Isaac speelt al een jaar lang het spel, maar die kan geen goed doen bij velen.
Bern en Sasha spelen ook al maandenlang het spel, blijven zelf buiten schot, doen het heel handig en dat valt minder op.
Van Erik verbaast het me ergens, rechtlijnig als hij altijd overkomt (en ik vind hem geen prettig iemand om het netjes te zeggen)
Middag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Het vreemde blijft voor mij wel dat het van sommige bewoners geen schande is en worden zelfs gesupport en van ander wordt het niet geaccepteerd
Erik is wel apart, maar denk toch wel de eerlijkste daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in.
Iemand als Isaac speelt al een jaar lang het spel, maar die kan geen goed doen bij velen.
Bern en Sasha spelen ook al maandenlang het spel, blijven zelf buiten schot, doen het heel handig en dat valt minder op.
Van Erik verbaast het me ergens, rechtlijnig als hij altijd overkomt (en ik vind hem geen prettig iemand om het netjes te zeggen)
Wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Sorry, die is toch logisch was een beetje kort door de bocht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitches
100% mee eens. De groep van Ice wordt altijd als de 'slechteriken' gezien, terwijl de anderen het net zo hard doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Ze zorgen tenminste nog voor een beetje vermaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:33 schreef Judiwi het volgende:
O jee zo gaan de drieftoeters, saailingen weer een quiz presenteren.![]()
Ze zijn niet zo streng hoor, Erik was gisteren eigenlijk ook al af ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Er zal nu maar een nummer klinken net als Wendy de borstel in haar haren heeft en de fohn er op houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |