En weer een leuke filmavondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:59 schreef Frummelie het volgende:
Leuk we gaan ons opmaken voor weekend miljonairs..
Het gaat om 840.000 euroquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
wat een vies spel waar die erik mee bezig is
Alles met muziek is leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit echt een leuke opdracht![]()
![]()
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
wat een vies spel waar die erik mee bezig is
Dat is ook zo, maar met zo weinig mensen is dit een perfecte opdracht (ook om ze allemaal goed in beeld te brengen)quote:
Dat zou haar kunnen gebeuren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, hopelijk prat Mirthe haar mond voorbij
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaanquote:
dat mag van mij hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaan
Maar zijn ze zo niet allemaal bezig? Ik heb het al vaker gezegd.. ze doen allemaal wat nodig is om de pot te winnen, niemand uitgezonderd. Bij sommigen viel dat al veel eerder op omdat die veel meer op stream zijn geweest en nu zijn ze met veel minder mensen en die zie je nu ook meer op stream en dan in dit soort gesprekken en zie je dat ook zij met het spel bezig zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)
Maar zo werkt een spel niet.quote:
Ze zijn natuurlijk wel gekomen om te winnen. En bij iedereen zal vanaf het begin een spel gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitchesquote:
Naar het einde toe begin ik de opdracht leuker te vinden...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit echt een leuke opdracht![]()
![]()
En zou leuk zijn wat Wendy eerder zei.. de muziek straks allemaal achter elkaar en dat ze er dan op kunnen dansenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar met zo weinig mensen is dit een perfecte opdracht (ook om ze allemaal goed in beeld te brengen)
Dat dus..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja een soort verkapte vrijmibo want die kon gisteren niet doorgaan en dan is de FEBO heel lief en gooit er een en paar drankjes in....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
En zou leuk zijn wat Wendy eerder zei.. de muziek straks allemaal achter elkaar en dat ze er dan op kunnen dansen
Marciano zegt zoveel. Een kat in het nauw...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:10 schreef woxxel het volgende:
Marciano had tegen Erik gezegd dat ze mee stemmen als ze op bern gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |