Streng gelovige christelijke opvoeding.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Mirthe krijg je het hele jaar al het gevoel dat ze (van zichzelf) niets fout mag doen, geen idee of ze zo opgevoed is, ze heeft er weleens iets over gezegd.... maar daarom ook urenlang doorgaan wanneer er iets niet goed is gegaan, het ligt altijd aan alles en iedereen maar niet aan haarzelf, want dan zou ze gefaald hebben.
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Streng gelovige christelijke opvoeding.
Pinkstergemeente
vraag me af hoe haar ouders zullen reageren op haar kenzi momentje.Toen kenzi naar huis ging, heeft myrthe wel gezegd bij haar moeder langs te gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?
Ja, en ze is er van af gestapt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?
Herinneringen ophalen.. het einde komt steeds dichterbijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
Samen eten en gezellig kletsen.
Tis net een familie.
ik was 5/6 dagen weg en ja 2 stuks. Jasper zat daar ook vlak voor.quote:
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn het eens dat het feit dat ze nooit geld uit de pot hebben gehaald voor eten heel goed van ze is.
Erik zit de hele tijd te zeiken. Nergens is hij het mee eens en van alles naar beneden halen.
eten is al op en hij schraapt weer de bak uit bah!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:00 schreef magnaal het volgende:
Wat eet Erik nu? Eten was toch klaar?
ow..ja ik mag niets ten kwade van Erik zeggen..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eten is al op en hij schraapt weer de bak uit bah!!!
die indruk is behoorlijk goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)
Had inderdaad gelezen dat hij het verkeerd had uitgesproken, beetje raar om dat als een fout antwoord te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik was 5/6 dagen weg en ja 2 stuks. Jasper zat daar ook vlak voor.
O die heb ik ook niet gezien, streams is op vak. beetje een punt en heb er het laatste gedelte van gezien, ging erg raar met een verkeerde uitspraak, ik vond het nog al hmmm maar heb niet meer kunnen zien of het protest wat opgeleverd had, niet dus...
Ze hadden het er net over om de rijst die over was te bewaren voor morgen, zodat ze er rijstepap van konden maken..... zo te zien is er nu niets meer overquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
Is hij al eens getest of hij geen lintworm heeft?
Die man kan wat wegstouwen.
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom niet, je hebt het niet over het weer dus het mag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
ow..ja ik mag niets ten kwade van Erik zeggen..
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denk dat ze niet genoeg over hadden voor pap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over om de rijst die over was te bewaren voor morgen, zodat ze er rijstepap van konden maken..... zo te zien is er nu niets meer over
Zeggen wat je zeggen wilt magnaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)
Laat die man met rust wil je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |