vind die nepwimpers beetje tequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat ze niet opgemaakt is en haar nepwimpers niet op heeft.
Is mij al eerder opgevallen dat er dan heel anders uitziet.
Voor hun niet genoeg, ze krijgen leuke presentjes van achter, dus hoe meer, hoe beter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
Ah ze doen weer een challenge, hoeveelste is dit nu?
En wie doen er allemaal mee met spruiten eten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hun niet genoeg, ze krijgen leuke presentjes van achter, dus hoe meer, hoe beter.
Weet dat niet van allemaal, Wendy, Mirthe, en nog een aantal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie doen er allemaal mee met spruiten eten?
Okquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet dat niet van allemaal, Wendy, Mirthe, en nog een aantal.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed zo , houd ze hare snater effe
Rondom Mirthe geweldig. Die is lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Hoe is de sfeer in de loods eigenlijk
Ah, eigenlijk altijd wel een vrolijk iemand geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Rondom Mirthe geweldig. Die is lekker vrolijk.
Verder een beetje apart.
Ik hou er ook niet van. En je ziet als je ze dan een keer niet op hebt zie je ziekjes uit.quote:
hahahaha laat Zoë je maar niet horenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. En je ziet als je ze dan een keer niet op hebt zie je ziekjes uit.
Gemoedelijk wel vind ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Hoe is de sfeer in de loods eigenlijk
Ja, Imi zat nog in de bus naar huis, toen Ruppert ook mocht vertrekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Oh Rupert is er ook al uit zo te zien
ja, ik keek ook al op, immi en roepert, dat schiet lekker op ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Oh Rupert is er ook al uit zo te zien
Ah, ik kijk echt al lang niet meer.. maar wil de finale nog wel kijken dus kijk af en toe even paar minutenquote:
Konden ze beter samen gaan eingelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Imi zat nog in de bus naar huis, toen Ruppert ook mocht vertrekken.
Ja paar in een week tijd toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, ik keek ook al op, immi en roepert, dat schiet lekker op ja.
drie stuks Jasper, Imadiddin en Rupertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |