Met een grote glimlach waarschijnlijk. Toen ik net keek was ze gewoon vrolijk aan het kwebellen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De muziekbox heeft vertraging in kamer 1 zegt ze net
Hannelore klinkt door de loods: Mirthe houd nou eens op met zeuren!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
SL misschien dat achter nu ook zegt dat ze op moet houden
Als ze maar niet steeds over hetzelfde zeurt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kan mij niet genoeg zeiken, hoor haar liever dan de meesten daar.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij durft Wendy nu pas haar haren te gaan föhnen (je moet er niet aan denken dat je dan stil moet staan, houd je je haren los in je handen)
Daar zijn ze na deze week hard aan toe lijkt mequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef magnaal het volgende:
Ze mogen van ons de hele top 40 laten horen vanavond..dan kunnen ze lekker dansen!
Zelden zo gelachen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hannelore klinkt door de loods: Mirthe houd nou eens op met zeuren!!!!
ze hebben er zelfs een bandje van gemaakt
(geintje!!!)
Ze kijken film.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef magnaal het volgende:
Ze mogen van ons de hele top 40 laten horen vanavond..dan kunnen ze lekker dansen!
Zou echt leuk zijn, ik heb ook zo genoten van het feest van Morrie..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zijn ze na deze week hard aan toe lijkt me
Geef ze een borrel of biertje en laat ze even genieten, er ligt een zware week voor hen!!!
Of in de sluis, bij hun koffersquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
kan daarna toch? Gaan Sasha en Bern maar in de kas slapen om 21 uur...
Ze was eerder vandaag ook haar haren aan het fohnen, ik zei nog als er nu een muziekje komt moet ze met de borstel in haar haar en de fohn er op blijven staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij durft Wendy nu pas haar haren te gaan föhnen (je moet er niet aan denken dat je dan stil moet staan, houd je je haren los in je handen)
Dat is een beetje lullig om te zeggen tegen iemand die een beauty dag heeftquote:
Komt omdat ze niet opgemaakt is en haar nepwimpers niet op heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |