Of spelletjes spelen, zou ook niet weten hoe anders de dag daar door te komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:47 schreef Judiwi het volgende:
Dus de droeftoeters zitten nu heel de dag achter de computer. En dan eten en weer om 21.00 uur slapen.
Zo winnen kan iedereen.
och ze probeert uit te dagen mij vooralquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hebben alle andere manager voor hen ook gedaan
Nou maar die waren niet zo saai, als de droeftoeters.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, dat is jouw beleving.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou maar die waren niet zo saai, als de droeftoeters.
Kijk nu eens naar anderen, die zijn toch wel interessant? Anders is dit programma misschien niet jouw ding..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou maar die waren niet zo saai, als de droeftoeters.
Die gingen niet om 20:15 hun tanden poetsen en om 20:17 naar bedquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Iemamd die in elke post het woord droeftoeter meent te moeten gebruiken kun je toch totaal niet serieus nemen. Soort obsessie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar anderen, die zijn toch wel interessant? Anders is dit programma misschien niet jouw ding..
Nou een likje... een lepel, ik vind dat gewoon niet oké in tijd van armoe net als dat beleg dubbel smeren, denk ook gewoon aan een ander..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan hebben we het over een likje pindakaas dat elke keer tot grote verontwaardiging leidt.
ik had het over het hele dagen boven bij de computer zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:56 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Die gingen niet om 20:15 hun tanden poetsen en om 20:17 naar bed
Ieder voor zich daar he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou een likje... een lepel, ik vind dat gewoon niet oké in tijd van armoe net als dat beleg dubbel smeren, denk ook gewoon aan een ander..
Dus Sasha, die al meerdere keren heeft bewezen, dat ze een doorzetter is en maar moeilijk van opgeven wil weten, noem jij een droeftoeter? Sasha heeft winnaarsmentaliteit. Als men dat niet ziet, kun je ook niet serieus genomen worden in je postings. Ik vraag mij dan af, wie is hier dan de echte droeftoeter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:47 schreef Judiwi het volgende:
Dus de droeftoeters zitten nu heel de dag achter de computer. En dan eten en weer om 21.00 uur slapen.
Zo winnen kan iedereen.
Ik kijk wat ik wil. En als ik droeftoeters zeg, zeg ik dat. Anderen zeggen de bro's etcquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar anderen, die zijn toch wel interessant? Anders is dit programma misschien niet jouw ding..
Is toch grappig, om op een regenachtige zaterdagmorgen, als trol een forum op stang te jagenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Sasha, die al meerdere keren heeft bewezen, dat ze een doorzetter is en maar moeilijk van opgeven wil weten, noem jij een droeftoeter? Sasha heeft winnaarsmentaliteit. Als men dat niet ziet, kun je ook niet serieus genomen worden in je postings. Ik vraag mij dan af, wie is hier dan de echte droeftoeter.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Sasha, die al meerdere keren heeft bewezen, dat ze een doorzetter is en maar moeilijk van opgeven wil weten, noem jij een droeftoeter? Sasha heeft winnaarsmentaliteit. Als men dat niet ziet, kun je ook niet serieus genomen worden in je postings. Ik vraag mij dan af, wie is hier dan de echte droeftoeter.
Als je wil lachen is dat filmpje een aanrader. T begint met marciano die Erik aan het peilen is, maar daarna de eigendunk van erik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Erik en Marciano van gisteravond volgt ook zo, was wel aardig ...
Erik is er nog niet vanaf, hij loopt als een haantje met zijn borst vooruit..Die krijgt zijn trekken nog thuis hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als je wil lachen is dat filmpje een aanrader. T begint met marciano die Erik aan het peilen is, maar daarna de eigendunk van erik.
zijzelfquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga meteen ff kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als je wil lachen is dat filmpje een aanrader. T begint met marciano die Erik aan het peilen is, maar daarna de eigendunk van erik.
voorlopig hoort hij bij de laatste 7 en heeft een eliminatie gewonnen, wel een beetje logisch dat hij dan wat zelfverzekerder rondlooptquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Erik is er nog niet vanaf, hij loopt als een haantje met zijn borst vooruit..Die krijgt zijn trekken nog thuis hoor...
okee sorry hoor.. Ben er weer klaar meequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig hoort hij bij de laatste 7 en heeft een eliminatie gewonnen, wel een beetje logisch dat hij dan wat zelfverzekerder rondloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |