en vertelde Erik nu dat hij op Wendy gaat? Sorry ik deed even boodschappen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:47 schreef juul. het volgende:
Erik licht Mirthe in om de bro's tegenover elkaar te zetten
Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:52 schreef Wibehh het volgende:
Is dit een initiatief van K5 of van Erik zelf om Sasha en Bern uit elkaar te halen?
Erik is mogelijkheden aan het doornemen. Stappen vooruit aan het denken. Daarbij zal er misschien ooit op Wendy gestemd moeten worden. In andere mogelijkheden heeft hij het over samenwerken met Wendy. Het is tactiek, niks persoonlijks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
en vertelde Erik nu dat hij op Wendy gaat? Sorry ik deed even boodschappen...
ik ben er nu weer bij, dank je..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Erik is mogelijkheden aan het doornemen. Stappen vooruit aan het denken. Daarbij zal er misschien ooit op Wendy gestemd moeten worden. In andere mogelijkheden heeft hij het over samenwerken met Wendy. Het is tactiek, niks persoonlijks.
Ik denk dat het idd goed is als Sasha en Bern uit elkaar gespeeld worden. Want die hebben drie stemmenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:59 schreef engine het volgende:
Het is wel goed dat iemand in team Erik - Mirthe hierover nadenkt want Mirthe is hier helemaal niet mee bezig.
Maar eerst willen ze de bro's tegen elkaar zetten. Iedereen is goed ingelicht deze keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd goed is als Sasha en Bern uit elkaar gespeeld worden. Want die hebben drie stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |