Marciano probeert andere voor zijn karretje te spannen, zodat hij schone handen houdtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
marciano is aan het peilen of eric interesse heeft sas en bern uitelkaar te halen
hij gaat hun plan toch niet blootgeven aan tianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Zie je!
Hij gaat nog niet voor hun 2. De sukkel
die man is zo zieligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
47 jaar en dan zeggen dat je aan de hele groep een speculaasje heb gegeven.
Als hij haar dan zo zwak vindt moet hij haar er juist in houden, dan wint Erik makkelijk de finale 🥸quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:37 schreef Adat231 het volgende:
de enige waar eric niet van wil verliezen is wendy..... die vindt hij te zwak.... man ze heeft er al 2 weggespeeld.
Volgende keer is het 'n lange(middel)vingerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
47 jaar en dan zeggen dat je aan de hele groep een speculaasje heb gegeven.
Erik wil vast toch wel bij die stoere gasten horen...Als hij maar niet uit de school gaat klappen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen slim genoeg is om geen bondjes meer te sluiten met de bros. Die hebben met z’n 2en een zwakke positie, weg met die gasten!!
Bern mag voor mij als eerst volgende weg wat een lam……quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Bern vriendjes met iedereen wil zijn en blijven, dan heeft hij minder kans om weggestemd te worden zal hij denken (aanname he)
ja dit hele weekend zal uit allemaal dit sooirt gesprekken bestaan. hoop dat team sas stick to the planquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Erik wil vast toch wel bij die stoere gasten horen...Als hij maar niet uit de school gaat klappen...Dit nieuwe plan is de enige mogelijkheid nog voor de bro's..Dan moeten ze toch ook Wendy overhalen en dus wordt het wrsch het hele weekend slijmballen...
maar of iedereen dit gaat doen , vrees ik voor , zeker erik en myrthequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja dit hele weekend zal uit allemaal dit sooirt gesprekken bestaan. hoop dat team sas stick to the plan
Echt hoor, Sasha heeft de leiding. Zonder haar was hij allang weggeweest..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:41 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern mag voor mij als eerst volgende weg wat een lam……
maar hij is er nogquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:42 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, Sasha heeft de leiding. Zonder haar was hij allang weggeweest..
Ze denken nog steeds dat Erik dat ook doet ..?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:44 schreef Adat231 het volgende:
eric mag van tiano niets over dit gesprek zeggen..... eens kijken of eric het verder lult tegen myrthe. Hij beloofd net het niet door te vertellen en nooit te liegen... we gaan het zien
wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds dat Erik dat ook doet ..?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |