Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het voor hun net zo hard klinkt als voor ons, zit iedereen meteen rechtop
Nee dat is niet best als dat dan af gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:05 schreef woxxel het volgende:
Ik kijk op m'n telefoon met oortjes in. Die staan op max volume.
Dat is niet best als de muziek dan afgaat.
Ik heb de muziek van de vorige keren gemist
Ehm nee, maar het is zo hard dat ik denk dat je die oortjes er in een reflex uit smijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:05 schreef woxxel het volgende:
Ik kijk op m'n telefoon met oortjes in. Die staan op max volume.
Dat is niet best als de muziek dan afgaat.
Ik heb de muziek van de vorige keren gemist
Was ze ook en toch denk ik dat er echt geen kwaad in die vrouw zat, maar was wel blij dat ze weg was. Maar heb ook wel om haar moeten lachenquote:
Ik denk niet snel dat er kwaad in mensen zit. Esther lijkt mij wel een lastig persoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was ze ook en toch denk ik dat er echt geen kwaad in die vrouw zat, maar was wel blij dat ze weg was. Maar heb ook wel om haar moeten lachen
Mirthe liep even vastquote:
Hoe bruin zijn ze daar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:23 schreef engine het volgende:
Wendy vertelt dat de zon om haar appartement heen draait.
Mirthe "wat ideaal, kan je altijd bruin worden"
Worden die wel bruin?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe liep even vastze bedoelde beenspieren.
Gesprekken waardoor je elkaar beter leert kennen, privé, maar niet tequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:24 schreef engine het volgende:
Voor mij zijn dit nog de leukste gesprekjes in de loods. Gewoon beetje buurten over van alles en nog wat.
Maar zo kunnen ze dus uren praten. Ze zijn wel op hun gemak bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gesprekken waardoor je elkaar beter leert kennen, privé, maar niet te
Ik kan er niks aan doen maar dan geloof ik het niet. Ik wil het in beeld zien. Ik zit ook te kijken en heb het niet gezien.....waarmee ik niet zeg dat het niet gebeurd is, ik ben ook wel eens afgeleid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer een eetlepel pindakaas, was te laat voor een cap
Ach... verder is ze redelijk onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer een eetlepel pindakaas, was te laat voor een cap
Heb er vaak genoeg Caps van gemaaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar dan geloof ik het niet. Ik wil het in beeld zien. Ik zit ook te kijken en heb het niet gezien.....waarmee ik niet zeg dat het niet gebeurd is, ik ben ook wel eens afgeleid.
Ik lees het de hele dag door maar ik zie er nooit screenshots van. Ik kijk vaak 's avonds en zie het ook zelden gebeuren terwijl de bewering is dat het dagelijks is. Ik wil zien dat ik het mis heb voordat ik mijn mening verander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |