Ik dacht gewoon volkorenbrood te zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie ik het goed dat ze ook nog witbrood hebben en geen bruin? Dat vult al helemaal niet
Haha, geweldig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:49 schreef engine het volgende:
Mirthe ziet dat er in de boter een beetje vitamine zit en smeert nog wat extra op haar brood
Hij werd wel gevoerd door Marciano, de bro's hebben door dat Erik gevoelig is voor complimenten en schouderklopjes..Marciano heeft Erik een carriere en vrouwen voorgespiegeld als hij zijn stappen buiten de loods gaat zetten..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik viel er half in, wat een dunk heeft Erik, zat hier hardop te lachen![]()
![]()
Gadverdegadverdamme!! Alsjeblieft niet!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:52 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze morgen de muziek aanzetten als Erik morgen ochtend z'n toetje uit z'n neus haalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet goed zien, leek mij wit, maar je kan gelijk hebben hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon volkorenbrood te zien.
over 2 minuten worden ze wakker geblazen met 1 of andere draak van een hitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:58 schreef woxxel het volgende:
Ze laten de streams vandaag wel lang aan.
Gisteren was t voor 12 uur al klaar
Ik wacht er op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
over 2 minuten worden ze wakker geblazen met 1 of andere draak van een hit
Probleem is alleen dat het geluid redelijk hard moet staan om gesprekken te kunnen verstaan. Als de muziek af gaat is de halve buurt wakker denk ikquote:
Ze zitten daar redelijk geïsoleerd toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het geluid redelijk hard moet staan om gesprekken te kunnen verstaan. Als de muziek af gaat is de halve buurt wakker denk ik
Ik bedoelde mijn eigen buurtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zitten daar redelijk geïsoleerd toch?
Ik ga er niet op wachten. Ik drink mijn biertje nog even op en dan is het slush.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:02 schreef engine het volgende:
Mirthe verwacht ook dat er nog wel een muziekje komt vannacht.
Oh zo!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn eigen buurt
Wat ik begreep horen hun het niet perse ook zo hard.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten. Ik drink mijn biertje nog even op en dan is het slush.
Als het voor hun net zo hard klinkt als voor ons, zit iedereen meteen rechtopquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef engine het volgende:
Ik wil wel zien wie er wakker van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |