hahaha de dumbels, er is niets over de grote gewichten gezegd, dat lijkt me toch wel iets hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de gewichten loslaten als er muziek is
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 40 Euro voor wie het 24 uur kan volhouden, dus max 280 Euro ?
Ik zou zeggen bekijk het maar FEBO en trek gewoon even 1000 Euro uit die prijzenpot ....![]()
![]()
Kan je het één na laatste weekend nog een beetje genieten, klein feestje bouwen ....![]()
Dus echt die gasten worden zo bevoordeeld....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de gewichten loslaten als er muziek is
Ja, was zo leuk, het meest bijzonder vond ik de hond van jolienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat idee van familie die even binnenkwam tijdens BB2023 staat mij ook wel aan .....
Ah kijk Tjano geeft toe dat ze altijd neplachen.... en wil weten of ie die moet ophouden of dat ie weer een gewone bek mag trekken ..?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
oh Marciano is de komende 24 uur niet uit dat ei (stoel) te rammen, let maar op!
Zou mooi zijn:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee Isaac verraadt dat het eerst in beeld stond (op het scherm) maar dat het nummer er nog niet was, gelijk SL
Yep die kwam keihard binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid is wel goed, rechtstreeks op de streams ook.
spelbederf iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn:en ¤10.000 uit de pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |