Niemand die zo kort voor de finale zit gaat graag naar huisquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:36 schreef Wibehh het volgende:
Wendy die zogenaamd heel graag naar huis wilde, maar een gat in de lucht sprong na de overwinning. Yeah right.....
was ook een aanname van de cos en van de bro's dat wendy zo graag naar huis zou willen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:36 schreef Wibehh het volgende:
Wendy die zogenaamd heel graag naar huis wilde, maar een gat in de lucht sprong na de overwinning. Yeah right.....
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla blaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
was ook een aanname van de cos en van de bro's dat wendy zo graag naar huis zou willen.
tuurlijk zal ze, nu het eind in zicht komt, graag weer thuis zijn, dat hebben ze allemaal wel, maar als je zover gekomen bent, en de kans op dat bedrag inmiddels 1 op 7 is....dan wil je natuurlijk winnen.
Stash van Rupert?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef chufi het volgende:
Er is nog wel mayo en saus en dergelijke ... Hebben ze dat ooit bij de groothandel gehaald en staat het ergens buiten opgeborgen?
uit frustratie dat ze toch weer op haar gestemd haddenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla bla
ik doe geen aannames, ik zeg alleen wat ik zie en hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
uit frustratie dat ze toch weer op haar gestemd hadden
Wat ben ik blij dit te lezen zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje de bro's voor de gek gehouden...
Ja .. andere proeven zitten ook tegen die max. ze zijn nog met 7 dus een weekje extra etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 40 Euro voor wie het 24 uur kan volhouden, dus max 280 Euro ?
Zelfs de zoemer is nog niet afgegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:39 schreef tonja het volgende:
Muziekje nu graag. Allemaal stoppen met kauwen en starten met kwijlen
Alleen hoor je wat je wil horen ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik doe geen aannames, ik zeg alleen wat ik zie en hoor.
De zoemer is wel al afgegaan, meteen na de uitleg van de opdracht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs de zoemer is nog niet afgegaan.
Maar dat mag nu wel, en meteen muziek er bij, net zo lang tot hun frites koud is.
Maar gelukkig heeft ze het niet gedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla bla
Nee hoor. De meesten hier op het forum doen alsof het daar een zorginstelling is. Dat iedereen maar eerlijk moet zijn en lief met elkaar moet omgaan. Niet tegen elkaar mogen liegen enzovoort. Het is een spel dat draait om ruim ¤800.000,-. Er zijn mensen die hun ouders in de steek laten voor minder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen hoor je wat je wil horen ....
Ja, de grote bedragen die ze eerder hadden zal niet meer gebeuren nu er nog maar 7 over zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. andere proeven zitten ook tegen die max. ze zijn nog met 7 dus een weekje extra eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |