Was vanochtend bij de eliminatie ook al niet, denk dat ze het in de gaten hebben ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:20 schreef Hoempah het volgende:
Geen ik herhaal dus lekker een verdien
Mag ook, maar een beetje lullig voor de hond als baasje niet reageert, en bevroren blijft staan.quote:
dat kan niet nee, ik zou het nooit kunnen weerstaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag ook, maar een beetje lullig voor de hond als baasje niet reageert, en bevroren blijft staan.
Ja ik vind het ook wel wat apart. Er is ook weinig aan om naar te kijken. Hopelijk blijven ze wakker maar denk het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
Beetje gekke opdracht wel.
Stel je zit op de bank en de muziek start, hoef je niets meer te doen dan gewoon blijven zitten.
In oude frituur oile .... denk geen van beidequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]De aardappelen zijn al geschild, hij is er patat van aan het snijden, of friet. Take your pick :
Eigenlijk gewoon een rare opdracht waar ze niet goed over hebben nagedacht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel wat apart. Er is ook weinig aan om naar te kijken. Hopelijk blijven ze wakker maar denk het niet eigenlijk
Ik denk het welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Familie die nieuwsberichten voorleest, ach we gaan het wel merken ... maar Hannelore zei het niet voor niets denk ik.
Misschien kondigt een familielid het nummer aan?😁Dan is het lastig stilstaan voor degene, waar de familie van is ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van ze om over familie te beginnen als die er niet bij betrokkennzijn. Dat voegt toch niets toe in deze opdracht
Daar wordt een hoop over gespeculeerd nu maar daar is niks over gezegd dan wel gesuggereerd. Hoogstwaarschijnlijk dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk gebeurt er niets, beetje stilstaan, en afwachten of ze ons laten meekijken met wat er op het scherm te zien zal zijn.
Precies, maar het kan leuk worden als ze familie zien, en ze kunnen dan niets doen dan staren naar het beeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef engine het volgende:
![]()
En dan gaat er muziek en gebeurd er niks.
Dit is het ook niet.
Er gebeurd volgens mij ook niets. Muziek, bevriezen en weer verderquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef engine het volgende:
![]()
En dan gaat er muziek en gebeurd er niks.
Dit is het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |