hahaha de dumbels, er is niets over de grote gewichten gezegd, dat lijkt me toch wel iets hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de gewichten loslaten als er muziek is
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 40 Euro voor wie het 24 uur kan volhouden, dus max 280 Euro ?
Ik zou zeggen bekijk het maar FEBO en trek gewoon even 1000 Euro uit die prijzenpot ....![]()
![]()
Kan je het één na laatste weekend nog een beetje genieten, klein feestje bouwen ....![]()
Dus echt die gasten worden zo bevoordeeld....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de gewichten loslaten als er muziek is
Ja, was zo leuk, het meest bijzonder vond ik de hond van jolienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat idee van familie die even binnenkwam tijdens BB2023 staat mij ook wel aan .....
Ah kijk Tjano geeft toe dat ze altijd neplachen.... en wil weten of ie die moet ophouden of dat ie weer een gewone bek mag trekken ..?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
oh Marciano is de komende 24 uur niet uit dat ei (stoel) te rammen, let maar op!
Zou mooi zijn:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee Isaac verraadt dat het eerst in beeld stond (op het scherm) maar dat het nummer er nog niet was, gelijk SL
Yep die kwam keihard binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid is wel goed, rechtstreeks op de streams ook.
spelbederf iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn:en Ī10.000 uit de pot
Zal allemaal best maar wat mij betreft mag de Einstein die het geluid doet daar wel vervangen wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
Was geen loods geluid, dan had het wel anders geklonken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helaas. Ze krijgen alleen muziek/songs te horen die vanaf september 2022 zijn uit gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Straks bohemian rapsody...lekker lang 🎶🎵
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo, kom jij uit rotjeknor dan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
Alleen Tonja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik heb
Tsja, het lijkt me wel verstandig van ze om de komende 24 uur geen houdingen op te zoeken die ze geen 5 minuten vol kunnen houden. Maar ja, dat is voor ons dan wel weer saai.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Nou wat een saaie bedoeling. De droeftoeyers gaan wwer een bordspel spelen. Zittend. Zo saai.
Ghehehe valschquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze doen als er 2 aan het douchen zijn,, en ook meteen het warm water afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |