Ja, zoiets was het idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen had
Ice is de oom van de kinderen van Marcia.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.
De moeder van Marciano zijn kinderen is de nicht van Isaacquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn ze echt familie, want ik dacht dat de roots anders waren?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is het nu wel duidelijk hoe Isaac en Marciano elkaar kennen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zou de ex van Marciano misschien de nicht van Isaac zijn.
Nee Isaac is vader van Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zou de ex van Marciano misschien de nicht van Isaac zijn.
Dat is soms ook okéquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Het kan nog alle kanten op, maar vrees voor een vluggertje.
En zijn ex vriendin natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef magnaal het volgende:
Dus de kinderen van Marciano zijn dus familie van Isaac...
Ja, ze zeggen oom tegen Isaak en hij schijnt daar regelmatig over de vloer te komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef magnaal het volgende:
Dus de kinderen van Marciano zijn dus familie van Isaac...
Waarom begon Hannelore over familie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:23 schreef lojanda het volgende:
Maar wat heeft dit nu te maken met familie die ze bijna een jaar niet hebben gezien
Bij BB kwam er familie binnen tijdens de Freeze opdracht, kan ik mij nu niet voorstellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom begon Hannelore over familie?
Dat is wel vaker bij hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:25 schreef juul. het volgende:
Marciano snapt de ballen er weer niet van
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe controleren ze het als je op de WC zit of onder de douche staat?
Daar is Mirthe ook bang voorquote:
Psychologische oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar waarom begon ze nou eerst over dat ze hun familie een jaar niet gezien hadden???
ik kan de link even niet leggen
Misschien krijgen ze als verrassing wat beelden te zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar waarom begon ze nou eerst over dat ze hun familie een jaar niet gezien hadden???
En het nieuws, ging over dingen die ze gemist hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |