Mirthe is het geheel met je eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Omg wat een ongelofelijke baggermuziek weer
Erg he hoe verzinnen ze het weerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Dat zou een leuk addertje onder het gras zijn. I like your thinkingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:06 schreef Adat231 het volgende:
moeten ze de namen en de volgorde van de liedjes ook onthouden?
Ik vreesde al dat het niet veel soeps zou zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Makkelijk stilliggen... gaan ze neuken ? dan valt er misschien wat te jurerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
De gezelligste 2 daar kruipen al in bed.
Schultenbrau zal ook wel langs komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Op tijd terugtrekken ging net niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Makkelijk stilliggen... gaan ze neuken ? dan valt er misschien wat te jureren
Dat is een goedkoop biermerk toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Schultenbrau zal ook wel langs komen
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Marciano een flinke pets op zijn vingers te geven, constant
dat gepiel aan zijn haar ik zou er horendol van worden
IK hoop dat `Isaac eerder gaat, ~Marciano is niets zonder hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....
Hij kan ook geen seconde stil zitten. Of hij zit met zijn hoofd te wiebelen of met zijn benen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Marciano een flinke pets op zijn vingers te geven, constant
dat gepiel aan zijn haar ik zou er horendol van worden
Doe morgen maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....
Ja, maar die gast wordt door de FEBO beschermd vrees ik, die blijft echt wel helaas ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
IK hoop dat `Isaac eerder gaat, ~Marciano is niets zonder hem
Echt heel jammer als dat zo is, nee geen idee voor een ttquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wordt door de FEBO beschermd vrees ik, die blijft echt wel helaas ...
Dat is ook een TTquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer als dat zo is, nee geen idee voor een tt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen. Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen. Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |