Nee. Ze kwamen op 30 augustus de loods in. Dat zaten ze eergisteren nog te bespreken. 4 september was de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
Weer een gesprek van hoe lang nog.
Bern denkt 365 tv dagen, maar hun zaten er al 2 weken voor de eerste aflevering was te zien.
Binnen 10 seconden op de dansvloer zou leuker zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:20 schreef Judiwi het volgende:
Nou en om 21.00 uur gaat iedereen slapen. Wie verzint die opdrachten.
Was leuker geweest als ze hadden moeten gaan staan tijdens een nummer. Maar nee zitten of liggen.
Pffff easy money dus geen Bolero van Ravel of Insomnia ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Helaas. Ze krijgen alleen muziek/songs te horen die vanaf september 2022 zijn uit gekomen.
Was bij Utopia al raar. De simpelste opties worden nog bespaard om het geluidsniveau gelijk te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar wat mij betreft mag de Einstein die het geluid doet daar wel vervangen worden
Zelf niet live gekeken, maar tot 1800 uur staat online, misschien zit het daar in ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:32 schreef woxxel het volgende:
Helaas heb ik t gemist. Ik snap niet dat ze eerst van plan waren om op marciano te gaan en
dan ineens op rupi gingen. Rupi zat er nog zelf bij ook toen ze dat met z'n allen besloten?
Of hebben ze gedreigd om bern erop te zetten?
Ze hebben zoiets als 'fuck de streamers' We trekken het wel recht voor de tv-uitzendingen. Denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was bij Utopia al raar. De simpelste opties worden nog bespaard om het geluidsniveau gelijk te houden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen. Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Ja, ik ook, heel erg zelfs ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen.
Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Nou, ik denk dat ik wel behoorlijk moeite zou hebben om niet een sprintje naar buiten te trekkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
Kaaaauuuutheeee muziek..prima om te freezzen. Kost geen enkele moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |