Zal allemaal best maar wat mij betreft mag de Einstein die het geluid doet daar wel vervangen wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
Was geen loods geluid, dan had het wel anders geklonken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helaas. Ze krijgen alleen muziek/songs te horen die vanaf september 2022 zijn uit gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Straks bohemian rapsody...lekker lang 🎶🎵
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo, kom jij uit rotjeknor dan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
Alleen Tonja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik heb
Tsja, het lijkt me wel verstandig van ze om de komende 24 uur geen houdingen op te zoeken die ze geen 5 minuten vol kunnen houden. Maar ja, dat is voor ons dan wel weer saai.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Nou wat een saaie bedoeling. De droeftoeyers gaan wwer een bordspel spelen. Zittend. Zo saai.
Ghehehe valschquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze doen als er 2 aan het douchen zijn,, en ook meteen het warm water afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |