quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is hij toch slim hè![]()
Er is met dat goudlokje verven echt iets mis gegaan.. die waterstof heeft onder zijn dakpan echt iets aangetast
Zelf nog geen opdracht gespeeld maar hij weet en kan allesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Isaac weet weer haarfijn uit te leggen wat Ruppie fout deed.
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
En het klopt ook niet wat ie zegt "als je de middelste steen had gepakt, dan kon zij geen kant meer op". Dat is onzin, het was de beurt van Rupi en alle mogelijkheden waren al weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik krijg hier zo'n raar onderbuik gevoel van... waarom wordt er niet op Isaac of Marciano gestemd.... Isaac wil de finale met Bern spelen, alsof hij al in de finale zit...!!!
Er zit wat mij betreft een volgorde in....
wat wint de febo daarmee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...
Doet Isaac altijd.. achteraf weet hij precies hoe het moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas tegen Rupi gelijk nadat Rupi buiten ging zitten, 'sick he' , het kwam mij over als dat zij het jammer vond dat Wendy niet verloren heeft.
Heel verquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoe ver de bro’s nu in Wendy haar kont kruipen..
Is het meest logisch ja, maar als ik hoorde hoe ze daarstraks over Wendy spraken dan denk ik dat zij geen kans meer maaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef spapaars het volgende:
Zou als ik Wendy was nu definitief voor groep Sas kiezen.
2 bro's tegen de rest.
Invloed in huis. Gewoon vooropgezet plan zoals zo vaak tv deels doorgestoken kaart is. Ik laat due optie wel open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |