Zonder tweestrijd is het nomineren moeilijker voor hun.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk iets groters...met kans op vrijstelling of iemand mogen wegsturen...
Natuurlijk, je zal maar trek hebben en daardoor niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal wel eens een boefje zijn.
Dan geldt meerderheid van stemmen neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder tweestrijd is het nomineren moeilijker voor hun.
Dan ga ik ook snaaien. Dus zo erg is het allemaal niet. Nextquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zal maar trek hebben en daardoor niet kunnen slapen.
Ik heb daar geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook snaaien. Dus zo erg is het allemaal niet. Next
tuurlijk, dat is verder niet geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel vaak in ieder geval, zag dat vaak op filmpjes terug en op t.v.
of een uithoudingsproef, wie het wint komt in de finale, zoiets?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan geldt meerderheid van stemmen neem ik aan.
Owwquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan geldt meerderheid van stemmen neem ik aan.
Geen idee, je ziet dat ze naar de keuken loopt en zachtjes iets klaar staat te maken. Neem aan dat dat niet in scene is gezet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is verder niet geknipt en geplakt.
Dat zou fijn zijn, zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En ze hebben het zelf niet meer in eigen hand.
Daarvan weten we al bijna zeker wie deze dan gaat winnen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
of een uithoudingsproef, wie het wint komt in de finale, zoiets?
Ik heb haar best wel een paar keer een lepel pindakaas zien pakken.quote:
Sasha?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daarvan weten we al bijna zeker wie deze dan gaat winnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |