quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:42 schreef THEFXR het volgende:
s'ochtends vechten en jet lag, zorgt voor upsets, Strickland de nieuwe champ.
Ah. Kijk aan. De Ierse mafia nog wel.quote:Op zondag 10 september 2023 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Een sub voor 9 am lokale tijd.
Had geen zin meer of hij moest van de Ierse maffia expres verliezen.
Hoe hingen de titties van Izzy erbij? Want dan weet ik wel hoe het kanquote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok was Strickland zo goed en Izzy zo slecht? Iemand een technische verklaring?
Maar wel echt heel leuk, nu is de divisie weer leuker. Straks Costa, Khamzat, Du Plessis, Whittaker, allemaal kunnen ze weer voor de belt gaan.
het hondje van Izzy was overleden, dus hij was in rouw.quote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok was Strickland zo goed en Izzy zo slecht? Iemand een technische verklaring?
Maar wel echt heel leuk, nu is de divisie weer leuker. Straks Costa, Khamzat, Du Plessis, Whittaker, allemaal kunnen ze weer voor de belt gaan.
Ik post sinds UFC 292 naast de card ook de post fight press conference.quote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
En? Heeft hij zijn potentieel waargemaakt @Hooidraad ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef Hooidraad het volgende:
Strickland is 13-0, waarvan 12 fights voor KotC waar ie MW champ was.
Ben benieuwd
quote:Op zondag 10 september 2023 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
En? Heeft hij zijn potentieel waargemaakt @:Hooidraad ?
Ja dat gevoel had ik ook een beetje, dat hij Strickland zo onderschatte dat hij dacht het wel zonder doping af te kunnenquote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe hingen de titties van Izzy erbij? Want dan weet ik wel hoe het kan
https://www.reddit.com/r/(...)ves_his_thoughts_on/ Pereira heeft vast wel een goede analysequote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Je laat toevallig een deel weg van mijn opmerking dat beargumenteert waarom die schijn gewekt kan worden. Verder niet te serieus nemen, de kans dat het gewoon een domme actie was is uiteraard veel groter.quote:Op zondag 10 september 2023 09:47 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Kijk aan. De Ierse mafia nog wel.
Maar ter zake: Strickland. Holy moly wat een verrassing, daar had ik echt geen cent op durven inzetten en onze Australische vriend wint gewoon 4 van de 5 ronden.
Zag een stukje studio bij Eurosport, Germaine en Marloes waren woest toen Kape het over faggots had.quote:Op zondag 10 september 2023 16:49 schreef Nober het volgende:
Wel leuk zo'n reactie van Radtke en Kape.
AND NEW. Terecht. Hopelijk geen rematch onzin.
Een zeer groot verliezer in de ring tegenover Sean maar press conference zat er niet inquote:Op zondag 10 september 2023 22:53 schreef Lemoir het volgende:
Izzy is wel een zeer groot verliezer. Hij en zijn camp gaven geen excuses, want in het gevecht leek hij toch niet helemaal fit of hij vocht in ieder geval niet zoals we van hem gewend zijn. Strickland was zelf ook verbaasd hoe makkelijk hij de partij won.
Strickland is wel echt een conditiebeest. Niet normaal hoe die 5 rondes lang de druk op Izzy wist te houden en aan het einde nog niet moe leek.
Misschien bleven die klappen in de eerste ronde Izzy toch parten spelen want hij bakte er niet veel meer van daarna.quote:Op zondag 10 september 2023 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zag geen enkel pad naar victorie voor Sean. Bizar.
Politiek correcte kutjes.quote:Op maandag 11 september 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag een stukje studio bij Eurosport, Germaine en Marloes waren woest toen Kape het over faggots had.
Nouja als je zelf lesbienne bent snap ik sowieso wel dat je er iets van zegtquote:Op maandag 11 september 2023 12:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Politiek correcte kutjes.
Terwijl zij juist zouden moeten weten dat de emoties hoog op kunnen lopen in de kooi.
Ach die marloes heeft zelf een x kankerflikker of flikker geroepen in een uitzending. Zal vast nog wel op discovery staan.quote:Op maandag 11 september 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag een stukje studio bij Eurosport, Germaine en Marloes waren woest toen Kape het over faggots had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |