abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210299071
UFC 292: Sterling vs. O'Malley is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on August 19, 2023, at the TD Garden in Boston, Massachusetts, United States.

00:30 (18:30) Early Preliminaries
02:00 (20:00) Preliminaries
04:00 (22:00) Main Card

(Lokale tijd)

https://www.ufc.com/event/ufc-292
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_292
https://www.tapology.com/fightcenter/events/101022-ufc-292

Short notice
quote:
9/8
A welterweight bout between Ian Machado Garry and Geoff Neal was expected to take place at the event. However, Neal withdrew due to undisclosed health reasons. He was replaced by Neil Magny.

14/8
Former bantamweight champion Cody Garbrandt was scheduled to face Mario Bautista. However, Garbrandt pulled out due to injury a week before the event. He was replaced by Da'Mon Blackshear.
pi_210304124
Neil voor Neal B-) Wist niet dat Weidman nog actief was als vechter. Afscheid nu?
pi_210305176
Die Blackshear grijpt z'n kans wel, die vocht afgelopen weekend nog in de prelims. Nu plekje op de main card van een PPV.
pi_210305709

Vrijdag

22:00
Q&A with guest fighters Chael Sonnen, Joe Lauzon, Rob Font and Calvin Kattar

23:00

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Die Blackshear grijpt z'n kans wel, die vocht afgelopen weekend nog in de prelims. Nu plekje op de main card van een PPV.
Holland komt volgende maand weer in actie tegen Maddalena... En Strickland tegen Adesanya in Sydney.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nober op 16-08-2023 15:47:44 ]
pi_210305884
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sterling wordt steeds underrated
Heb inderdaad het idee dat zijn title reign best wel een fluke is, dubieuze overwinning tegen Yan, close decision tegen Yan, en tegen Cejudo en Dillashaw, grote namen maar beiden wel beetje einde Latijn / roestig / geblesseerd, en nu dan tegen O'Malley. Pakt echt maximaal veel geld voor zijn kwaliteiten :D
pi_210306041
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Heb inderdaad het idee dat zijn title reign best wel een fluke is, dubieuze overwinning tegen Yan, close decision tegen Yan, en tegen Cejudo en Dillashaw, grote namen maar beiden wel beetje einde Latijn / roestig / geblesseerd, en nu dan tegen O'Malley. Pakt echt maximaal veel geld voor zijn kwaliteiten :D
Ik vond er niks dubieus aan, toen hij won van Yan. Ja hij molk het goed uit maar het was ook daadwerkelijk illegaal en zorgt dat je flink naar de klote bent. Gewoon 100% Yan z'n eigen fout, schuld. Dat hij daarna gewoon van hem wint laat alleen maar zien dat Yan niet de betere is.

Die bantamweight divisie is ook niet zo denderend dus dat scheelt wel. Cruz staat zelfs nog 9e zag ik. En Merab die wel goed is wil niet toch, want ze zijn maatjes. Van mij mag hij O'Malley pakken, die kreeg van de UFC ook z'n pad geplaveid.
pi_210306584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik vond er niks dubieus aan, toen hij won van Yan. Ja hij molk het goed uit maar het was ook daadwerkelijk illegaal en zorgt dat je flink naar de klote bent. Gewoon 100% Yan z'n eigen fout, schuld. Dat hij daarna gewoon van hem wint laat alleen maar zien dat Yan niet de betere is.

Die bantamweight divisie is ook niet zo denderend dus dat scheelt wel. Cruz staat zelfs nog 9e zag ik. En Merab die wel goed is wil niet toch, want ze zijn maatjes. Van mij mag hij O'Malley pakken, die kreeg van de UFC ook z'n pad geplaveid.
Ja je moet Aljo nageven dat hij niets cadeau heeft gekregen van de UFC, hij heeft het i.t.t. O'Malley allemaal zelf gedaan. Ik gun hem dit succes ook zeker wel, vind hem een vrij sympathieke gast. Maar puur als vechter heb ik hem niet zo hoog zitten (lager dan zijn CV doet vermoerden iig).
pi_210318776
00:00
Aljamain Sterling, Sean O'Malley, Zhang Weili, Amanda Lemos and more
pi_210326570
pi_210329052
O'Malley kan er niet veel van op zo'n press conference en Ian Garry probeert wel heel erg Conor te zijn. Die Blackshear ook opeens aan tafel omdat hij main card is, die mag pats boem deel zijn van het circus. Kreeg nog wel 1 vraag :7 Weidman die vraagt of hij 1 'gratis' legkick mag om te wennen :D Vraag me af of daar een metalen deel zit nu.
pi_210331205
twitter

Main Card (ESPN+ at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(135) Aljamain Sterling vs. Sean O’Malley (135)
(115) Zhang Weili vs. Amanda Lemos (114)
(170.5) Ian Machado Garry vs. Neil Magny (170.5)
(135.5) Da’Mon Blackshear vs. Mario Bautista (136)
(136) Marlon Vera vs. Pedro Munhoz (135)

Prelims (ESPN2/ESPN+ at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(186) Chris Weidman vs. Brad Tavares (185)
(186) Gregory Rodrigues vs. Denis Tiuliulin (185)
(155) Austin Hubbard vs. Kurt Holobaugh (155.5)
(135) Brad Katona vs. Cody Gibson (135)

Early Prelims (ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 0:30 NL)
(186) Andre Petroski vs. Gerald Meerschaert (185)
(125) Andrea Lee vs. Natalia Silva (125)
(125) Karine Silva vs. Maryna Moroz (125)

23:00
pi_210333564
Had die Ian Garry nou de achternaam van z'n vrouw erbij genomen om haar kind een plezier te doen maar is die naam eigenlijk ook nog van haar ex man? Of hoe zit het echte verhaal? Men praat vanalles over hem van lof tot uitlachen.
pi_210334845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:08 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
na 8 jaar USADA, komt dit nog steeds voor, stelletje amateurs!
pi_210335157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]
na 8 jaar USADA, komt dit nog steeds voor, stelletje amateurs!
Er zijn zoveel supplementen en Amerika is helemaal supplements galore. Vind het niet zo vreemd dat er af en toe zo'n vervuilingsgeval langskomt maar je zou zeggen dat als je inkomen er zo van afhangt dat je alleen geteste supps inneemt en niet zomaar iets wat je interessant lijkt bij de webshop van bijv bodybuilding.com.

Misschien zijn de goede nieuwere supps niet echt beschikbaar in de geteste range. Als je dan niet zelf geld kan en of wil dokken om er zeker van te zijn dat hetgeen je inneemt geen verboden middelen bevat, dan moet je het houden bij de standaard creatine.
pi_210341203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er zijn zoveel supplementen en Amerika is helemaal supplements galore. Vind het niet zo vreemd dat er af en toe zo'n vervuilingsgeval langskomt maar je zou zeggen dat als je inkomen er zo van afhangt dat je alleen geteste supps inneemt en niet zomaar iets wat je interessant lijkt bij de webshop van bijv bodybuilding.com.

Misschien zijn de goede nieuwere supps niet echt beschikbaar in de geteste range. Als je dan niet zelf geld kan en of wil dokken om er zeker van te zijn dat hetgeen je inneemt geen verboden middelen bevat, dan moet je het houden bij de standaard creatine.
als het legaal en getest is, helpt het meestal niet.
pi_210341873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]
als het legaal en getest is, helpt het meestal niet.
Niet zoveel als echte 'drugs' als anabolen enzo, maar als je aan de top zit helpt elke procent. Creatine is legaal toch en is bewezen best wel effectief. Er zijn vast ook wel supps die het uithoudingsvermogen helpen. Zo heb je ketonen die men bij de wielersport inzet. En de kunst is misschien ook wel om de nog niet bij iedereen bekende supps te gebruiken die wel effectief zijn maar nog niet op een verboden lijst staan.
pi_210345059
Wie nu niet bij is met TUF wordt gespoilered. Ik keek het via Eurosport/Discovery maar die openbaren het pas vrijdags dus deze laatste was niet spannennd meer.
pi_210349461
quote:
Dat met Weidman op prelims, doen ze wel vaker, is om die laatste partij op gewoon ESPN ook een beetje een main event te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')